Gast Geplaatst: 13 april 2002 Geplaatst: 13 april 2002 Sjappie de noepg betekend dat er in je eeprom die in je deco zit iets gewijzigd is/word waardoor de aanvallen de C+ (en Palco) sturen via het signaal geblokkeerd worden. Hierdoor blijf je ondanks die aanvallen met je "gold?kaartje" toch beeld houden. Dit heeft verders weinig met de meikeys te maken, die verlopen gewoon aan het eind van de maand en dan moet je nieuwe keys zoeken omdat anders het beeld op zwart gaat (dit is dus GEEN aanval) Belangrijk verschil is dat je eigenlijk een FULLnoepgeeprom in je deco moet flashen en niet een noepgeeprom, het is een beetje verwarrend als je het hele verhaal nog niet hebt gevolgd de laatste weken maar na de noepgeeprom dacht men van de aanvallen af te zijn tot er bij het kijken naar de PALCO kanalen ineens vastlopers kwamen (aanvallen dus) Hieruit bleek dat die noepg nog niet goed genoeg was en toen heeft men de FULLnoepgeeprom "uitgedokterd" waardoor men van die aanvallen van Palco ook verlost was. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd, precies weet ik het ook niet maar zo ongeveer zit het verhaal in elkaar. Groeten, John.
Gast Geplaatst: 13 april 2002 Geplaatst: 13 april 2002 ik heb nu m'n philips gepatcht v8 en eepromv8noepg erin gezet. Maar wat houd nou noep dan in want als ik op epg toets druk krijg ik wel zo'n menuutje. En dan nog iets als ik nu op m'n kaartje de mai files erin zet. Krijg ik dan nu helemaal geen attacks meer? (alleen dan eind van de maand natuurlijk) Wat zijn dus nu de voordelen van die patch en wat houd nou die noepg in? Alvast bedankt, beginneling
Gast Geplaatst: 14 april 2002 Geplaatst: 14 april 2002 John , Hartstikke bedankt voor je uitleg... Ik ben er al weer wat wijzer op geworden.. Thanx
Aanbevolen berichten