sattv4iedereen Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb hier diverse programma's om een ts of avi file met bijhorende srt bestand om te zetten naar dvd en te branden nml super dvd creator,maar bij de meeste file's,loopt het mis als er wordt vermeld :"inserting srt ondertitelbestand"Het programma slaat uit en ik heb niks. Met womble mpeg dvd creator,heb ik goede resultaten,maar geen mogelijkheden voor invoering srt bestanden. Nu zoek ik een programma (de naam) om srt bestanden in een avi te voegen,dat ik dan alsnog kan kiezen als ik het in avi laat staan,of om te zetten naar dvd.Sommige divx spelers ondersteunen deze films,maar niet altijd srt,daarom zou het handig zijn ze eerst tesamen te voegen en achteraf te branden of via womble naar dvd te converteren. Kan er mij iemand helpen a.u.b. Alvast bedankt op voorhand. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
cookie Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 als ik een avi met srt om wil zetten naar dvd gebruik ik convertXtodvd. Je selecteerd gewoon de avi, automatisch word de srt file gepakt als ondertiteling. En volgens mij kan je ook andere bestanden dan avi omzetten naar dvd en er ondertiteling aan toevoegen.
jacobus Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 srt file wordt automatisch meegenomen als deze in dezelfde map staat als de avi, met exact dezelfde naam. Ditzelfde geldt normaal ook voor dvd spelers die divx ondersteunen. Wordt srt niet ondersteund, kan het zijn dat je deze moet converteren naar .ssa Hiervoor heb je het freeware progje "srttossa"
sattv4iedereen Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2008 ok,bedankt voor de tips,ik zal eens proberen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
mebo870 Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Misschien nog een bruikbare Tip, gebruik het gratis programma “Subtitle Workshop” om srt bestanden te synchroniseren met de film. The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen