Jan Ambers Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik zat gisterenavond naar een uitzending te kijken over heelkundige ingrepen onder hypnose... Een echt wonder! Nu vraag ik me af of iemand gehypnotiseerd kan geraken als hij de taal van de hypnotiseur niet begrijpt! Dus in hoeverre zoiets opgaat...
pukje Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik denk het wel ,het slagen van een hypnose hangt af van de sfeer waarin je gebracht wordt ,kan door woorden maar ook door licht muziek omgeving enz.
Jan Ambers Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2008 Het is wel zo dat die Pipo, de hypnose steeds dieper deed gaan, dan moet je hem toch verstaan/begrijpen of niet? Je zag ze daar in een vent zijn buik snijden en preutern terwijl de geopereerde er zich schijnbaar wel bij voelde... Achteraf verklaarde hij dat hij een heerlijk gevoel beleefd had... In Luik zit er ook zo een anesthesist/hypnotiseur die reeds 5000 ingrepen onder hypnose gedaan heeft. Vandaar mijn vraag.
Gast Agent Mike Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 ik geloof daar geen achterwerk van.. Hypnose is altijd vrijwillig. Maw je doet nooit iets wat jez;ef niet wilt. In je buik laten snijden lijkt mij ook zoiets.
pukje Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik geloof er wel in ,heb al meerdere docu's daarover gezien b.v. een tandarts uit duitsland die onder hypnose tanden trekt. Maar of dat bij iedereen werkt ?
cookie monster Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Onder hypnose tanden trekken , mmmm , ..... Ik denk da'k'm sneller zal "hypnotizeren" met de vuist Een Chinese kan mij daarentegen wel hypnotizeren OK ok , ik ben een Belg , dus TE off-topic C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen