Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 na een en ander gelezen te hebben... over externe kaartlezers/schrijvers heb nu immers enkel een intern bij de dm 800 dus wil graag een tweede extern en eens een vergelijk te hebben gemaakt mag ik toch wel constateren dat er een extreem winstbejag bestaat betreffende enkele moderne/courante types met een waarde van minder dan 2 euro aan hardware en een ieitsiepietsie aan software licenties. ik wil geen antireclame plaatsen hier, maar er zijn toch echt wel goedkopere opties die ook werken. wie heeft een goedwerkende phoenix usb-serial of serial? cheers Vienna Ultravox
Simean Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik kan niet helemaal volgen maar ik heb hier een smargo en die werkt uitstekend. Echt duur is die ook niet... in sommige winkels Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Unetwork Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 er staat er een te koop hier Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ou-Tannu Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 tja wat is niet duur? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen