Eef7 Geplaatst: 18 augustus 2008 Delen Geplaatst: 18 augustus 2008 Bij het flashen naar de nieuwste orginele software bleef de display op erasing 4% staan. Na een uur heb ik de netstroom uigeschakeld en weer aangezet. Bij de display brandt nu alles (sterretjes). Soms start hij ook op en blijft er booting op de display staan. Wat kan er mis zijn. 1 Dreambox 800 4 Dreambox 7000 1 AB IPBox 9000 1.8m en 1.4 meter draaibaar T90 met 8 lnb's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
racad Geplaatst: 19 augustus 2008 Delen Geplaatst: 19 augustus 2008 Origineel bericht van: Eef7 Bij het flashen naar de nieuwste orginele software bleef de display op erasing 4% staan. Na een uur heb ik de netstroom uigeschakeld en weer aangezet. Bij de display brandt nu alles (sterretjes). Soms start hij ook op en blijft er booting op de display staan. Wat kan er mis zijn. Probeer de software er opnieuw in te zetten. groetjes Aad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eef7 Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik krijg de ontvanger met geen mogelijkheid in de usb ugrade mode. Eef 1 Dreambox 800 4 Dreambox 7000 1 AB IPBox 9000 1.8m en 1.4 meter draaibaar T90 met 8 lnb's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Eppooo Geplaatst: 20 augustus 2008 Delen Geplaatst: 20 augustus 2008 auw... ook gehad op mijn relook 400s en niet meer aan de praat gekregen. Ook niet met jtag. Succes ermee. Ik zou ermee terug gaan naar de dealer. Mijn Relook was buiten de garantie. Grtz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Discotrain Geplaatst: 21 augustus 2008 Delen Geplaatst: 21 augustus 2008 nou dat heb ik dus ook gehad met m;n nieuwe 9000... m'n moederbord was toen kadoek... had hetzelfde wat jij nu ook zegt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sattaz Geplaatst: 21 augustus 2008 Delen Geplaatst: 21 augustus 2008 @Eef7, Als flashen met USB kabel volgens de gebruiksaanwijzing niet lukt lijkt mij terugsturen naar de dealer de juiste oplossing. Met vriendelijke groeten sattaz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen