Ga naar inhoud


wanneer nou eens fox news op CD


paulie89

Aanbevolen berichten

Olla,

 

Las ooit dat CD fox News in het pakket zou opnemen. Na het oorspronkelijke bericht is het echter akelig stil (volgens mij op dit forum) gebleven. Wie weet wat meer. Mis ze nl. zo

 

 

Was het.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: paulie89
Olla,

Las ooit dat CD fox News in het pakket zou opnemen. Na het oorspronkelijke bericht is het echter akelig stil (volgens mij op dit forum) gebleven. Wie weet wat meer. Mis ze nl. zo


Was het.


En, zijn er nog meer die deze zender missen? confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die zender (vroeger op de kabel) zag, kreeg je soms kromme tenen van het vooringenomen rechtse, reactionaire geluid. Een soort "Noord-Korea, maar dan van rechts, zal ik maar zeggen.

Maar van mij mag ie doorgegeven worden hoor. Vrijheid Blijheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Als je die zender (vroeger op de kabel) zag, kreeg je soms kromme tenen van het vooringenomen rechtse, reactionaire geluid. Een soort "Noord-Korea, maar dan van rechts, zal ik maar zeggen.
Maar van mij mag ie doorgegeven worden hoor. Vrijheid Blijheid!

Desondanks brengen ze wel het nieuws als entertainment. Tijdens de vakantie aan de andere kant van de plas was het wel prettig om de nieuwszenders af te zappen. Dan begrijp je pas hoe saai het nieuws is dat we hier hebben. En wat betreft de inhoud en opinie-daar mag je wat van vinden. Met de nuance die wij hebben kijk je er toch dwars doorheen whistle

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Fox news heeft wel een vooruit ziende kijk op de gebeurtenissen. wink

Laten we er voor waken dat dit geen politieke discussie gaat worden.
rechts wil hem wel en links wil hem niet erbij.
Deze standpunten zijn wel duidelijk en hoeft hier niet verder uitgedragen te worden.


Mee eens. Waar het me gewoon om gaat is een lekkere Amerikaanse schreeuwerige nieuwszender als vermaak. Ideologie speelt hier wat mij betreft geen of iig een beperkte rol. Misschien is deze vraag een mooie aanleiding om eens een poll te openen om de belangstelling te meten.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Daar heb je gelijk in Johan45, maar dit artikel is ook niet politiek bedoelt. Maar was voor Eduard07 die beweerde dat het naar censuur klonk, en dat ik maar met één oog keek :D In het artikel staat dat deze zgn "neutrale" zender dat eigenlijk niet is. Ondanks dat ze volgens jou een vooruitziende blik hebben. Maar er zijn meer nieuws zenders die dat zijn wink


Ik bedoelde met mijn reactie te zeggen dat je ALLE zenders in principe de ruimte moet geven ongeacht de kleur. De kijker moet zelf een mening kunnen vormen, niet een ander voor hem.
(Dat doet de kabel wel, helaas.)
De enige beperking die je zenders m.i. mag opleggen is dat ze niet aanzetten tot wetsovertreding,opstand,geweld e.d..

FOX heeft een bepaalde politieke kleur die er duidelijk vanaf druipt.So what? Dan kijken we niet. Of juist wel om ook vanuit die hoek te weten wat er leeft.
Maar dat bepaalt de kijker dan wel zelf, en niemand anders.
Ook niet CD, dus.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al een hele tijd geleden was FOX News op Astra FTA te bekijken.

 

Het was leuk, maar soms ook heel overdreven. Zo kon men het verhaal van een ongeval zo opkloppen dat je dacht dat het een heuse kettingbotsing was. Wat bleek er was iemand tegen een elektriciteitspaal gereden en die was in 2 stukken gevallen.

 

Kortom, leuk om op een regenachtige, saaie zondagnamiddag naar te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het liefst zie ik nog een Nederlandse versie van Fox News verschijnen om het linkse (media) gebeuren hier wat tegenwicht te bieden. :D

 

Degene die het hardst roept dat de zender er dan niet bij mag behoort tot de groep die niet tegen andere meningen kan. Valt mij op dat deze mensen vaak de mond vol hebben over vrijheid van meningsuiting als het hen uitkomt, maar als punt daar is doen zij alles om hun eigen gedachtengoed te beschermen. Die mensen zou ik graag een spiegel voorhouden.

 

Bovendien je kiest toch zelf wat je kijkt. Ik zit ook niet op MAN-X te wachten maar dat betekend niet dat ik de doelgroep die zender misgun. In tegendeel van mij mag die zo in het bestaande pakket. Als ik het niet wil zien haal ik 'm wel uit de lijst of zet ik er een kinderslot op.

 

Betalen doe je voor bijna elk kanaal, dus ook Fox News. Het liefst zie ik dat alle zenders gratis worden doorgegeven maar dat is niet realistisch. En aangezien je niet iedereen tevreden kunt stellen door eigen zenders te laten kiezen zou ik pleiten om Fox news in het familie pakket te plaatsen.

 

Kortom laat maar komen...

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom nou meteen weer Nederlands...Gewoon leuk Amerikaans entertainment op de NLSe satelliet (ESPN bijvoorbeeld). Daarnaast (en da's mooi voor CD) onderscheiden ze zich hiermee ook van de andere televisieaanbieders (UPC/Ziggo) en da's denk ik ook goed voor CD. Kortom...ik zie alleen maar voordelen.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...