Dilasso Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 LS, Ik heb hier een Level One draadloos Router type WBR-3408 ik zou deze graag WPA willen beveiligen, maar ik kom er niet uit. Ik kan wel uitleg in het Engels vinden , maar mijn Ingelies is niet zo goed, kan iemand mij stap voor stap vertellen wat ik moet doen, ik zal je eeuwig, nou ja eeuwig, maar wel heel lang dankbaar zijn. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Ome Merde Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 ongetwijfeld onder security of iets dergelijks in je wireless settings, dus in de router. je weet hoe je moet inloggen op zo'n ding ? zit er een cd-rom bij ? merDe deze ruimte is te huur
Dilasso Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 Bedankt Merde, ik ben er uit, het werkt! Groet, Dilasso.A Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen