EmQu Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Vroeger had je bij de oudere pc's behalve een stroom ingang ook een uitgang. Nu heb ik even zitten zoeken op het forum en kwam iets tegen dat het niet mogelijk is om via deze uitgang bijvoorbeeld je printer uit te laten gaan. Bestaat er iets waardoor al mijn randapparatuur uitgaat zodra ik de pc uitschakel en andersom ook, dus als ik de pc aanzet dat dan alle apparatuur weer aangaat? Ik snap dat ik dat kan doen met een verdeeldoos met een schakelaar natuurlijk maar ik zou het graag allemaal aan de pc willen schakelen. Dus 1 knop indrukken, alles aan. Of is het toch mogelijk om een verdeeldoos aan te sluiten op de stroomuitgang van een pc? ...
Gast Johan47 Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Gebruik een master-slave stekkerbak, verkrijgbaar in elke pc shop. Pc op de master en de randapparatuur op de slaves. Niet iedere pc heeft een stroomuitgang dus daarom lijkt me dit de beste oplossing. gr. Johan
EmQu Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2008 He geweldig joh, ik wist helemaal niet dat dat bestond. Ik heb er gelijk 1 besteld. Hartstikke bedankt voor de tip! ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen