pollebru Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Kan men de naam van de sattelieten in de Humax 2000 veranderen, handleiding nada. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
juleke21 Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 bij den 1000hd gaat het menu-kanalensuchlauf-antenne-antenne bearbeiten-satelit daten bearbeiten-komt ge in de lijst met satelieten en onderaan kunt ge erbij zetten-benutzerdefiniert-of als ge op een sateliet gaat staan en ok vraag hij wollen sie den sateliten umbenennen?fluitje van ne cent
pollebru Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 menu-kanalensuchlauf-antenne-antenne bearbeiten-satelit daten bearbeiten-komt ge in de lijst met satelieten......tot hier kom ik en verder niets zoals je aangeeft. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
pirrewit Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 dan in de lijst met satelieten op de zender gaan staan ok drukken vervolgens veranderd deze post van kleur. dan rode knop drukken is "to do" (ik heb de engelse taal) dan heeft men 3 opties REname - Lock -en Move uiteraard Rename kiezen vervolgens de naam volledig wissen en terug invullen naar keuze maar de lengte is zeer beperkt dacht ik. letters kiezen met pijltje op en neer links en rechts. opslaan en ok wissen doe je met de pijl naar links telkens te drukken Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pollebru Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 Origineel bericht van: pirrewit dan in de lijst met satelieten op de zender gaan staan ok drukken vervolgens veranderd deze post van kleur. dan rode knop drukken is "to do" (ik heb de engelse taal) dan heeft men 3 opties REname - Lock -en Move uiteraard Rename kiezen vervolgens de naam volledig wissen en terug invullen naar keuze maar de lengte is zeer beperkt dacht ik. letters kiezen met pijltje op en neer links en rechts. opslaan en ok wissen doe je met de pijl naar links telkens te drukken Ik moet wel de sat naam veranderen, ik dacht dat wat je aangeeft voor kanaal-zendernaam te veranderen is. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
juleke21 Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 in de lijst van satelieten,staan geen kanalen
Gast peterrr Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Je kan een sateliet toevoegen,dan een naam geven. In het menu handmatig op de plek eigen.(teminste als je zoals ik nederlandse menu taal hebt) en vervolgens deze "verzonnen naam" satteliet de frequenties laten scannen van B.v astra 2. Maar waarom eigenlijk ? groet peter
juleke21 Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 eurobird op 9 oost staat niet in mijn satelietenlijst,dus manueel invoeren en ook al de transponders die ge wilt zien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen