Bart Bouwmeester Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Hoi, Al een tijdje op dit forum aan het zoeken naar een actuele zenderlijst voor mijn TF 7710 PVR. Heb een jaar geleden op dit forum wel een aantal zenderlijsten gevonden, maar kan ze nu niet meer vinden.................... Wil de nieuwe firmware installeren en als het even kan ook een nieuwe zenderlijst. Wie kan mij op weg helpen? Alvast dank Bart Bouwmeester
Bart Bouwmeester Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2008 dom Dom !!! Had vergeten datumbereik zo in te stellen dat ook de oudere berichten getoond worden. Heb alsnog geen recente zenderlijst kunnen vinden. De meest recente is al weer van mei dit jaar. Iemand een recentere? Bart
quattro Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Bart, Zelf zit ik met dezelfde vraag. Op zich is een gedateerde lijst niet zo'n probleem, omdat ik dan tenminste een redelijk uitgangspunt heb om hem weer actueel te gaan maken. Nu heb ik nagenoeg helemaal niks... Alleen kan ik zelfs geen oude lijst vinden. Kun je mij vertellen (desnoods via PM) waar ik die kan vinden? Bvd, Q VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
WPW Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Lijstje voor de HSCI, is eenvoudig om te zette voor de PVR. astra1+2+3+hotbird_WPW_list[tf7700hsci].zip gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Spotvogel Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Hoe ging dat omzetten ook al weer???
WPW Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Met Topset gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Spotvogel Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Opent Topset ook Vega bestanden of moet je eerst de receiever leegslurpen? Alleen USB of ook nog serieel?
Gast MP4 Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Helaas wel een mooie USB poort aan boord, maar daar kun je niet mee voeden of downen. Ik kan daar geen zenderlijsten op toedienen toch? Beetje jammer. Nu moet je gewoon toch weer tien jaar terug in de tijd en een snoer uitrollen. Evenals de LAN poort. Ik heb bovenop die TF7710 een Wii staan en die knalt zo mijn draadloze modem in. Verder erg blij. En een beetje off-topic inderdaad.
Gast pinq Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Origineel bericht van: MP4 Helaas wel een mooie USB poort aan boord, maar daar kun je niet mee voeden of downen. Ik kan daar geen zenderlijsten op toedienen toch? Beetje jammer. Nu moet je gewoon toch weer tien jaar terug in de tijd en een snoer uitrollen. Evenals de LAN poort. Ik heb bovenop die TF7710 een Wii staan en die knalt zo mijn draadloze modem in. Verder erg blij. En een beetje off-topic inderdaad. Wii er bovenop? Misschien wat meer lezen en minder kwaken. Die Wii is al vrij warm in standby. Op bladzijde 10 van de manual staat de Topfield niet in de buurt van warmte uitstralende dingen te zetten. Verder staat er dat je er niets bovenop mag plaatsen. Op mijn Topfield zit bovenop ook nog eens een sticker waarop dit uitdrukkelijk wordt aangegeven.
Gast MP4 Geplaatst: 13 september 2008 Geplaatst: 13 september 2008 Ja Wii er bovenop. Rechtsachter op de receiver is het redelijk koel. Hij staat dan ook helemaal op de rand. Bobendien geeft de Wii geen warmte af, er zit een behuizing onder.. En die sticker zit precies boven de plek waar je Cam zit. Vandaar meneer.
_Satman_ Geplaatst: 14 september 2008 Geplaatst: 14 september 2008 Hier heb je mijn settinglijst (update van 10/9/2008) voor een Topfield TF-7710 HDPVR Lijst is voor Astra 1,2,3 en Hotbird Data_Set_20080910.zip If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else... Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger
quattro Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Aha, aan de favorietenlijsten ben je belg! Haha, heb hem even omgebatterijd naar een nederlandse versie en heb wat favourieten toegevoegd. Greetz Q ASTRA 1.2.3 EN hOTBIRD 29 SEPT 2008 by Q.zip VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen