rob kalshoven Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Hi, Ik ben het even kwijt!! hoe heet dat pakket van diverse virus scanners achter elkaar (als batch) gekoppelde progs, welke je pc grondig op virussen en spy-ware chekt? dank op voorhand voor de antwoorden Rob. DM800 HD SE / VU+ Ultimo / Open Pli Echo Star 3000 (werkt nog steeds) Yamaha surround Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem
Alventali Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Hitmanpro ?? Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
rob kalshoven Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2008 Ja, Ja, dat is um enorm bedankt, ik kon er niet meer opkomen met vriendelijke groet, Rob DM800 HD SE / VU+ Ultimo / Open Pli Echo Star 3000 (werkt nog steeds) Yamaha surround Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem
Ome Merde Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 er is een nieuwe in aantocht, versie 3. is nu nog beta maar werkt uitmuntend. ik ben weer over naar Mark merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen