Ga naar inhoud


Samsung G810 krijgt geen verbinding via Wifi


Fabian

Aanbevolen berichten

 

Ik heb sinds een maand de G810 en deze werkt prima. Alleen de WIFI werkt niet.

Volgens mij doe ik alles goed, maar hij werkt niet. In de KPN winkel en bij Samsung helpdesk kon men me ook niet helpen.

 

Wat ik nu doe:

Als ik naar connectiviteit ga, en ik stel een beschikbaar WLAN in, dan zie ik de beschikbare netwerken. Vervolgens kies ik er een (bv het eigen WLAN netwerk), ga ik naar toegangspunt definieren en dan vraagt hij om de sleutel; deze tik ik in.

Als ik naar internet ga, dan heb ik soms dat het toegangspunt niet in de lijst staat.

Soms staat hij er wel bij - maar dan pakt hij hem niet en krijg ik geen verbinding met het internet.

 

Ik heb het geprobeerd met diverse netwerken, zowel thuis als in een café (dit was een open netwerk zonder sleutel) en een onbeveiligd netwerk.

 

Als ik de beveiliging van ons eigen netwerk uit zet, doet hij het ook niet.

 

Het maakt verder ook niet uit of ik het netwerk van tevoren definieer als standaard toegangspunt, of dat niet doe.

 

Kortom: alles geprobeerd, maar het lukt me niet...

 

De normale internetverbinding via KPN Mobiel werkt overigens wel prima.

 

Ik ben benieuwd of iemand me kan helpen. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit gelezen op een site:

 

Ik wil het internet op via m'n eigen WiFi netwerk. De G-810 herkent mijn WiFi netwerk echter niet als ik niet eerst het internet opga via het UMTS/GPRS/HSDPA netwerk van m'n telefoonprovider. Zodra dat gelukt is kan ik de internetverbinding pas overschakelen naar m'n eigen WiFi netwerk.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...