Ga naar inhoud


Klahtenbond?


Gast NDS4Ever

Aanbevolen berichten

Bovenaan de Sat4-All pagina staat een banner van de Klachtenbond. Nooit van gehoord, dus ik dacht ga maar eens kijken.

 

Eerste reactie/gedachte: Wat een onprofessionele zooi!

 

Termen als: Blaaskaken en intimideren getuigen van absolute onkunde.

 

Ook zinnen als "Wat ons direct opviel dat niemand het bericht onderschreef (staan zelf blijkbaar niet achter hetgeen ze schrijven) maar wij stuurde toch de volgende reactie;" kan simpelweg niet.

 

Ik heb niks met de bedrijven die op de zgn zwarte lijst staan, maar dit is ronduit belachelijk wat hier vermeld wordt en ik vind het meer dan logisch dat ***geen-reclame*** info vraagt alvorens te reageren. Een "bedrijf" als de Klachtenbond kan door elke Jan Doedel worden opgestart.

 

Het is gewoon een persoonlijke hetze van de leiding van dit board tegen ***geen-reclame***.

 

Stop gewoon met het plaatsen van dit soort onzinnige banners en richt jullie op het runnen van een informatief sat board in plaats je te associëren met dit soort prive akties waar niemand gebaat is.

 

 

PS: De naam van het bedrijf wordt blijkbaar gecensureerd. Vandaar de Censuur tekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De opzet is niet geheel netjes van de klachtenbond, echter Card dinges is niet een van de meest klantvriendelijke winkels en voor de service hoef je er ook niet naar toe.

 

Ik wil dit er nog even over kwijt de eigenaar van die toko deinst er niet van terug, als ze maar denken dat je wat tegen hen hebt of als je een stukje text een plaatje van die pagina zou willen halen vor je eigen pagina een proces aan je broek hebt.

Een bekende satelliet shop in Groningen weet hier alles van! en zo zijn er nog wel wat winkels en groothandels die hier mee al een kennis hebben gemaakt.

 

Meer wil ik er even niet over kwijt anders maak ik me nog boos.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij (sat4all) hebben het ook al eens behoorlijk aan de stok gehad met dit figuur en ik heb stukken gelezen over een conflict tussen dit figuur en een groothandel en daar lusten de honden geen brood van.

Dit "bedrijf" vind het nodig om andere bedrijven (veelal concurrentie) voor iedere scheet aan te klagen. Dat is ook eenvoudig als je een schoonvader hebt (Mr. van Luipen) die alle brieven kosteloos voor je schrijft en zo beide misbruik maken van ons rechtssysteem.

Het regent overigens klachten over dit bedrijf. Voor service en garantie blijken ze vrijwel altijd op vakantie.

Op zijn commerciele forum worden klachten over de service stelselmatig verwijderd en klanten bedreigd als ze er ruchtbaarheid aan willen geven. Dat zijn praktijken die gewoon niet kunnen.

Ik hoef er toch niemand aan te herinneren dat de eigenaar van die toko jaren geleden aantoonbaar het Duckfiles forum in handen had en daar onder diverse schuilnamen zijn concurrenten de grond in aan het trappen was?

Op de Satelliet Platform installateurs cursus vorig jaar deed de man het nog even dunnetjes over. Daar stond meneer volgens diverse aanwezigen zijn concurrent stevig de grond in te trappen door allerhande leugens te verspreiden.

Op beurzen durft de man zijn gezicht niet te tonen, want daar zal waarschijnlijk de eerste beste persoon waar hij het mee aan de stok gehad heeft hem onder de tafel vegen.

Dat er bij cardschijter iets absoluuut niet in de haak is, mag duidelijk zijn.

Dus ik weet niet precies wat je bezielt NDS4evr, want een banner staat verder los van het forum en ik begrijp dan ook niet waarom jij het recht denkt te hebben om bezwaar te maken op de inhoud van onze site OP onze site.

Het is ons goed recht het forum of de site zo in te delen als wij dat willen en onze sponsoren zelf te kiezen. Als jij daar bezwaar op hebt, ga je zelf een site opzetten waar je dan de hele dag bezwaar kunt maken op onze beslissingen.

Wij steunen de klachtenbond. "Professioneel" taalgebruik of niet, ze nemen het wel voor de consument op en dat geheel zonder winstoogmerk.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...