elektroboy Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Hoe kan je een acer laptop forceren? geen
leo1949 Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Of bedoel je een andere vorm van forceren? Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Jürgen Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Naast de gedane suggestie van leo1949 ben ik nog wel nieuwsgierig wat jij wilt forceren. Ik maak ook intensief gebruik van eenzelfde merk laptop en vraag me nu wel af wat je bedoeld. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
leo1949 Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Dat vroeg ik mij dus ook af want een mens is nooit te oud om iets te leren. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Poetsdoekje Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Origineel bericht van: elektroboy Hoe kan je een acer laptop forceren? Forceren !! en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Citaat: Uit: be zal wel openmaken bedoelen ? merDe deze ruimte is te huur
Sjattuh Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Of is het een mopje en komt de clue nadat hij smakelijk om onze pogingen heeft gelachen? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
elektroboy Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 tja dat ik het zelf ni weet iemand vroeg me dat als die zie zal navragen mss bedoelde hij , met forceren , erin geraken of zoeiets geen
elektroboy Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 ik wilde een acer forceren en opnieuw formateren ma dat klote ding werkt tegen geen
Ome Merde Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 je wilt hem dus opnieuw installeren ? heb je een bootcd ? acer heeft een eRecovery programma op elke recente Acer laptop geïnstalleerd. hiermee kun je je Acer volledig opnieuw installeren. Je verliest wel al je data dus een abckup is aan te raden. merDe deze ruimte is te huur
elektroboy Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 welke commands ik moet geven ik heb weet van de eRecovery maar ik wil hem formateren vraag eens bij opstarten van de pc welke ctrl of alt en f toesten ik ervoor moet indrukken met acer is dat ander geen
Jürgen Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Electroboy, Iedereen heeft wel zo zijn eigen manier om te communiceren maar jij doet dit wel op een heel bijzondere wijze. Zou jij misschien in een aantal afgesloten zinnen duidelijk willen maken wat er nu precies de bedoeling is want uit jouw laatste zin met bijna 40 aaneengesloten woorden kan ik nog steeds niets wijzer worden. Waarom wil je persé formatteren? Hierbij verlies je het complete OS en moet je het OS opnieuw installeren. Waarom gebruik je niet zoals Merde al schreef de Recovery optie van Acer. Als alles nog origineel op je Acer aanwezig is dan is het uitvoeren van een recovery een fluitje van een cent. Controleer eens of op de C:\ schijf een map 'C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery' aanwezig is. Zo ja, laat dit dan even weten want dan zal iemand je wel uit willen leggen hoe je de Recovery moet uitvoeren. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Ome Merde Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 staat ook wel in de manual, klik hier als je eRecovery niet begrijpt is het raadzaam er niet aan te beginnen merDe deze ruimte is te huur
elektroboy Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 jurgen sorry maar is ni voor mij , iemand vroeg me dat zo geen
Unetwork Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Volgens mij is dit Zuid Afrikaans Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten