Spotvogel Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik heb eergisteren op een P4 een geheel verse XP PRO gezet. SP2 zat er al in, vervolgens naar Windows update voor de rest. Ging allemaal prachtig, SP3 er op, Explorer 7 er op, nog wat geneuzel, alleen de allerlaatste update gaf de boodschap dat de installatie mislukt was. En dat iedere keer als de automatische update dat dingetje er op wilde zetten. En ook als ik het via de Windows Update site probeerde. Uiteindelijk heb ik 'm zelf maar gedownload, en dan installeert het wel correct! Vanochtend ook weer, er meldt zich een update, installatie mislukt, ik probeer het via de update site, mislukt ook, dus download ik 'm en installeer 'm handmatig, geen probleem. Ook mislukt het installeren van Live Messenger, vermoedelijk om dezelfde reden. Derde probleem is dat ik iedere keer dat ik Explorer start op deze pagina terecht kom: http://www.msn.com/404.aspx?aspxerrorpath=/runonce2.aspx met de boodschap "the page you have requested cannot be found"...... En dat terwijl ik bij internetopties gekozen heb voor een blanco pagina; heb ook al google geprobeerd, zelfs gewoon msn.com, maakt allemaal niet uit, bij iedere nieuwe explorer die ik open kom ik op dat rotding uit! Is allemaal niet wild belangrijk, maar ik erger me rot! En dat op een maagdelijke installatie! Iemand advies???
leo1949 Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Klopt dat is een onhebbelijke eigenschap van IE7 vind ik maar het zit erin. Terug naar versie 6 en het is opgelost. Leo. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Spotvogel Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 Nee, dat kan niet, want ik heb op 2 andere PC's ook IE7 en daar heb ik het niet? Al is dat dan XP Home.....
Ome Merde Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 die runonce2 bestaat niet meer, doe maar es : http://runonce.msn.com/runonce3.aspx voor je update-probleem zou je je windows-update map (staat in de root van Windows volgens mij) eens kunnen legen. merDe deze ruimte is te huur
Spotvogel Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 Ah, die opstartpaginaproblemen heb ik net zo opgelost: verander in het register: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main "RunOnceHasShown"=dword:00000001 "RunOnceComplete"=dword:00000001 aanmaken of op 1 zetten. Dat werkte! Ook goed?? Net nog 's geprobeerd, maar messenger gaat er nog steeds niet op, dus dat updateprobleem zal nog wel bestaan, ga 's op zoek naar die map.....
leo1949 Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Runonce-Remover Deze download op de pc van mijn zoon uitgevoerd en werkt goed. Je kan het daarmee aan en uit zetten. Dit werkt gemakkelijker dan in je register wroeten. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Spotvogel Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 Die windows update map zie ik even niet, alleen een windows update tekstbestand??
Spotvogel Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 Er staat wel een windows update map in programn files, maar die is leeg.... Net nog even bij windows update langs gegaan, een optionele update uitgezocht, mediaplayer 11, hij download 'm wel, maar kan 'm niet installeren... Handmatig gaat het wel, dan zie je even zo'n wizzard, en dan loopt het.. Waar kan dat nou toch in zitten??
Spotvogel Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 Na enig zoeken op het net Dial-a-fix-2006 gevonden, dat heeft het opgelost, maar waarom??????? Hoe??? Autoupdaten werkt nu, en Messenger staat er ook op....
Ome Merde Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 dial-a-fix biedt vaak uitkomst bij dit soort problemen inderdaad. handmatig het e.e.a wissen opdat ie weer goed werkt begint bij het legen van temp-mappen en de map C:\WINDOWS\SoftwareDistribution (enkel de inhoud van de aanwezige mappen). maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan met dial-a-fix. hulde dat je dat zelf gevonden hebt merDe deze ruimte is te huur
Spotvogel Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2008 Ja, ik dacht dat ik alles al leeg had, cccleaner rost er ook al veel uit, maar die dial a fix deed het prachtig! :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen