Sjattuh Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Wat denken jullie? Persoonlijk denk (en hoop ik op) 4 - 2 voor Nederland Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
marco24 Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 heb je de foto op de telegraaf gezien van 20-8 ziet er niet erg sexy uit bij hockey dames stel ik me een ander figuur voor
Neptunus Geplaatst: 20 augustus 2008 Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik heb gisteren de documentaire "Goud" van Niek Koppens gezien over het WK in Madrid, in één woord: respect. En vooral ook voor Marc Lammers die die dames in toom moet houden. Hoe dan ook, echte topsport en zien er ook nog een leuk uit. Geef ze een goede kans want ze zijn echt goed! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Fiene56 Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Die dames waren altijd al goed. Ik geef ze ook een goeie kans op goud en ja die marc heeft het niet gemakkelijk met al die dames. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
pretpat Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 ach ja... de hockey dames... (dromerig topic) Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
D.Quijote Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Mooi nog een gouden medaille erbij voor Nederland. Helaas werden er geen shirtjes gewisseld na afloop van de wedstrijd. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Sjattuh Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Origineel bericht van: D.Quijote Mooi nog een gouden medaille erbij voor Nederland. Helaas werden er geen shirtjes gewisseld na afloop van de wedstrijd. Salu2, D.Quijote hahahaha Buiten alle hormoniale redenen om ben ik behoorlijk fan aan het worden van het Nederlandse dames hockey team sinds een jaartje. En vindt het echt super wat zij samen hebben gepresteerd! Prof! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen