Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Nee, doping kennen wij natuurlijk niet ......

Gelukkig hebben wij een land waar er zoveel ministeries en diensten voor sport bevoegd zijn, dat niemand nog weet met wat zich bezig te houden.

Het resultaat is nu te zien.

Ik stel voor dat we bijkomend nog een West-Vlaams, Oost-Vlaams, Vlaams Brabants, Antwerps en Limburgs Olympisch Comité oprichten met het oog op de volgende spelen. Medailles verzekerd.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Nee, doping kennen wij natuurlijk niet ......

Gelukkig hebben wij een land waar er zoveel ministeries en diensten voor sport bevoegd zijn, dat niemand nog weet met wat zich bezig te houden.

Het resultaat is nu te zien.

Ik stel voor dat we bijkomend nog een West-Vlaams, Oost-Vlaams, Vlaams Brabants, Antwerps en Limburgs Olympisch Comité oprichten met het oog op de volgende spelen. Medailles verzekerd.

Greets

Lijkt me toch eerder een gemeentelijke bevoegdheid. Met misschien nog aparte Waalse en Vlaamse comités in de faciliteitengemeentes. Zoals je weet sporten Franstaligen anders dan Vlamingen. :D

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Geplaatst:

Inderdaad opmerkelijk, het was wel een bijna zekere gouden medaille geweest als de Belgische Tennisdames nog aktief waren geweest.

Maar verder is het treurnis, België heeft toch ook goede faciliteiten?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Hallo, overdrijven is ook een vak.

Allereerst zit het ook niet echt mee. Henin stopt in het zicht van de spelen, Boonen heeft onnodige voedingsstoffen, en Kompanie mag niet meedoen van z'n baas. Dat op zich heeft ons al medailles gekost.

Belgie is wereldtop in de nodige sporten (Wielrennen, Veldrijden, motorcross, tennis de laatste jaren, Iron man, voetbal,...)

Als je daarmee vergelijkt, valt dit toernooi idd. tegen, maar om te stellen dat Belgen niet kunnen sporten, is een beetje kort door de bocht.

Geplaatst:

Je zegt net wielrijden en tennis. Daar heb ik genoeg van gezien op de OS. Daar hadden ze dus wel toe kunnen slaan naar het metaal.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Geplaatst:
Origineel bericht van: Stoker
Hallo, overdrijven is ook een vak.

Allereerst zit het ook niet echt mee. Henin stopt in het zicht van de spelen, Boonen heeft onnodige voedingsstoffen, en Kompanie mag niet meedoen van z'n baas. Dat op zich heeft ons al medailles gekost.
Belgie is wereldtop in de nodige sporten (Wielrennen, Veldrijden, motorcross, tennis de laatste jaren, Iron man, voetbal,...)
Als je daarmee vergelijkt, valt dit toernooi idd. tegen, maar om te stellen dat Belgen niet kunnen sporten, is een beetje kort door de bocht.

Nou ja, of ze met Kompany opeens Gouden winnen..... voetballers waren overigens nog wel een lichtpuntje smile

Als ze nou Belgische sporten als Blubberfietsen en Vinkenieren Olympisch maken dan wordt het wel weer wat!
Geplaatst:

Het nederlandse voetbalteam is al weer thuis. :Deek

Dus daar kunnen ze mischien nog iets winnen.

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Belgie heeft voor mij 5 gouden plakken

1) voor het beste bier

2) voor gastvrijheid

3) voor het beste eten en restaurants

4) voor het mooiste landschap

5) Leukste mensen

is getekend: Een Hollander cool

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:
Origineel bericht van: Unetwork
Belgie heeft voor mij 5 gouden plakken
1) voor het beste bier
2) voor gastvrijheid
3) voor het beste eten en restaurants
4) voor het mooiste landschap
5) Leukste mensen

is getekend: Een Hollander cool

1) voor het beste bier -> klopt
2) voor gastvrijheid -> not!
3) voor het beste eten en restaurants -> Beter dan in NL, maar daar houdt het ver op.
4) voor het mooiste landschap -> En de meeste troep in dat landschap
5) Leukste mensen -> not!

Getekend: een 'Ollander die voor een Belgische toko werkt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen