Sjattuh Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Belgium (BEL) 23 36 50 51 137 18 1 1 3 5 41 37 51 54 142 All time hebben zij 142 plakken in totaal. Niet zo slecht als sommige andere landen... alleen deze spelen zit het niet zo mee Gevonden op wiki. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Jean-Claude Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Origineel bericht van: tfh Getekend: een 'Ollander die voor een Belgische toko werkt. ja, wij weten wel hoe we met die 'ollanders kunnen rammelen DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Bigfoot Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2008 Wat is dat voor rare cijferreeks, geef dan even aan wat het betekent...
Sjattuh Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Team (IOC code) № Summer Gold Silver Bronze Total № Winter Gold Silver Bronze Total № Games Gold Silver Bronze Combined Total Zo beter (Het ging maar om het laatste nummertje..) Zoek maar op wiki naar 'All-Time Olympic games medal table' Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Poetsdoekje Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Origineel bericht van: Ome Merde hee, doen de Belgen ook mee ? merDe Ja,..... de tukker Jos Lansink grtzzzz... poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Theo50 Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 De voorzitter van het IOC is de Belg Jacques Rogge. Om elke vorm van belangenverstrengeling tegen te gaan doen de Belgen niet mee voor de medailles.
Bigfoot Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2008 Aan de andere kant hebben ze ook K3, Manneken Pis, en Kabouter Plop ... ik vind al onze medailles daar wel weer bij in het niet vallen
Ome Merde Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 en Belgian Asociality (youtube-voer!), daar heb ik nog een paar goeie herinnering aan onder invloed van de nodige Palmjes merDe deze ruimte is te huur
NINjak Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Vergeet Mega Mindy niet! (hoorde ik ook pas aangezien ik niet in of met kinderen zit ) of je K3 nou zo zou willen... volwassen meiden, zelf met kinderen, die doen alsof ze kind(s) zijn.
Ome Merde Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 hehehe, mega mindy, zijn mijn tagline tis wat met 2 kleine meiden hier ...argh merDe deze ruimte is te huur
Puch Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Het gaat ons idd niet voor de wind met de medailles. Verliezers finale voetbal (kan dus nog) Vierde in de puntenkoers vierde in roeien Maar om te zeggen dat we er nog geen hebben is overdreven. Als is het dan een viervoeter. >>klik<< Maar geen paniek Tia Hellebaut in het hoogspringen en de 4x100 meter dames komt er nog aan. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
slider Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 en thiery boutsen?deze heeft een f1 race gewonnen en zat destijds bij een topteam(williams) beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Puch Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Origineel bericht van: slider en thiery boutsen?deze heeft een f1 race gewonnen en zat destijds bij een topteam(williams) Drie races zal je bedoelen. Canada en Australie in 1989 Hongarije in 1990 Reed 2 jaar voor team Benneton met als teamgenoot ene Michael Schumacher iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Neptunus Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Moet die Tia Hellebout nog hoogspringen? Die is volgens mij wel wereldtop. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Puch Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Origineel bericht van: Neptunus Moet die Tia Hellebout nog hoogspringen? Die is volgens mij wel wereldtop. Vandaag de kwalificatie zonder problemen doorgekomen. Drie sprongen over de verplichte hoogtes en terug naar het Olympisch dorp. Haar rechtstreekse concurentes hebben allen meerdere pogingen moeten ondernemen om over de vooropgestelde hoogte voor de finale te geraken. Dat belooft. De finale van de 4x100 meter met Europees kampioene 100m Kim Gevaert (miste de finale van de 100 m door een slechte start) zal ook nog wel dicht bij een medaille zijn. Dit team liep eerder dit jaar de beste wereld jaarprestatie. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen