peterksr Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 hallo, ik heb windows vista met outlook 7 nu wilde ik iemand een email sturen met bijlage, maar deze bijlage is waarschijnlijk te groot. nu is outlook al een eeuwigheid bezig met versturen,ik heb geprobeert om het bericht te verwijderen maar het lukt me niet via verwijder. is er een andere weg om dit bericht uit mijn outlook te krijgen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sjattuh Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Ja dat is een beetje 'geklooi' omdat hij in gebruik is. Je kan proberen hem te verslepen naar een andere map. Je kan je internet verbinding plat leggen. Het lukt wel alleen ik kan geen waterdichte oplossing geven omdat wanneer ik dit heb na wat gepiel het op verschillende manieren voor elkaar krijg. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Puch Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Dit is blijkbaar een veel voorkomend probleem onder Vista met outlook 7 Ik heb het onlangs voor elkaar gekregen door op de knop "Verzenden en ontvangen" te klikken. Daarna in het geopende venster op "Alles annuleren" klikken. Dan kon ik in "Postvak UIT" de mail deleten Succes. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Ome Merde Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 http://support.microsoft.com/kb/941090/nl deze ruimte is te huur
Sjattuh Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Ik denk dat Ome Merde een melodietje toegevoegd moet krijgen van de Amerikaanse cavalarie. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
peterksr Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2008 bedankt voor de tip maar ik kan het bestand niet downloaden gr peter 1 maal VU+ DUO +
Ome Merde Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 hier geen enkel probleem merDe deze ruimte is te huur
Sjattuh Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 weer een merde.trojan? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Ome Merde Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 neuj, wga-hack merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen