minplus Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Een travestiet, dacht je? Leuk eentje in ons midden te hebben. Maar ik houd het meer op een onderdrukte vrouwelijke huissloof met 7 kinderen die de hele dag moet poetsen en boenen en van ellende haar heil op het forum zoekt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
omanski Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Citaat: Maar ik houd het meer op een onderdrukte vrouwelijke huissloof met 7 kinderen die de hele dag moet poetsen en boenen en van ellende haar heil op het forum zoekt. Met zo'n huishouding heb je toch helemaal géén tijd om hier 2000 keer te posten..... Ik kom zelf uit een gezin van 7 kinderen...weet er alles van... aan mij alleen hadden ze hun handen al vol.... Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
minplus Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 2000 berichten in 2000 dagen, da's 1 per dag. Moet toch kunnen als sloof en wie weet heeft ze wel heel lieve en brave kinderen die af en toe meepoetsen? Hoewel...? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Elwin Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Gefeliciteerd Poetsdoekje! Hij houdt het toch al drie dagen vol op de 2000 postings!
Fiene56 Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Het schijnt dat we ons doekie niet uit de reserve kunnen lokken. Hij/zij houd goed stand op de 2000. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
minplus Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Volgens mij zit ZE met kromme vingers achter het toetsenbord... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Poetsdoekje Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2008 tja een hele hoop, maar ome merde is al een stuk verder en ik ben er nog lang niet. Komt vast wel een keer. Vast wel!! Ome Merde is gewoon een spammert Yep!! Staat zeker mooi poetsie.Geen postings meer doen. Ik moet toch een keer beginnen na 3 dagen?! Poetsie, van harte. Ben erg benieuwd hoe lang die 2000 blijven staan. Je ziet het, niet zo erg lang ik ook, zal wel moeilijk voor poetsdoekje zijn, die kletstante Zucht!! Proberen of ik poetsdoekje op 2001 kan krijgen. Jij je zin….. Is Poets nu een man of een vrouw ? Dat is mij nog steeds niet duidelijk. Tsja, voor jou een vraag en voor mij een weet…… Poetsie is volgens mij een man, in vrouwenkleding met een schortje voor een hoofddoekje op en in de linkerhand een stofdoek en in de rechterhand een plumeau...of zo !! Hi. Hi….. Citaat: Maar ik houd het meer op een onderdrukte vrouwelijke huissloof met 7 kinderen die de hele dag moet poetsen en boenen en van ellende haar heil op het forum zoekt. Met zo'n huishouding heb je toch helemaal géén tijd om hier 2000 keer te posten..... Ik kom zelf uit een gezin van 7 kinderen...weet er alles van... aan mij alleen hadden ze hun handen al vol.... Kep er drie en drie kleinkinderen Het schijnt dat we ons doekie niet uit de reserve kunnen lokken. Hij/zij houd goed stand op de 2000. Jawel hoor…. Volgens mij zit ZE met kromme vingers achter het toetsenbord... Ja, 4 dagen algehele stilte, ik begon bijna ontwenningsverschijnselen te krijgen Als ik me zin had gedaan dan had ik al op 2010 gezeten Nog even dan zit ik op 2008 net als het jaar waarin we leven, En wederom de hartelijke groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
omanski Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 He he, gelukkig Poetsie is er nog...was ongerust !! Fijn dat je het zo sportief opvat..... Ik heb er iig veel lol aan beleeft, knap hoor 3 dagen onthouding !! Succes met je hunt op Merde...pak uhm maar...met z'n bierbuikje is het tempo eruit!! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Fiene56 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Origineel bericht van: omanski knap hoor 3 dagen onthouding !! @Omanski:Hoe bedoel je dit ??? Poetsie, na een lange tijd van afwezigheid Welkom Back. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Johan45 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Tsja, voor jou een vraag en voor mij een weet…… Dan laten we dat maar zo.... En nog gefeliciteerd met je 2e millennium poetsdoekje. Vult u rustig aan !!!
omanski Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Citaat: Origineel bericht van: omanski knap hoor 3 dagen onthouding !! @Omanski:Hoe bedoel je dit ??? Precies zoals ik het zeg Fiene....drie dagen wel op Sat4all lezen, maar jezelf de beperking opleggen om niet te posten....vanwege dat mooie aantal...... 2000 Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
leo1949 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Ja af en toe raak je wel eens een lid een tijdje kwijt. Nu was het poetsdoekje en vorige keer was het die we een tijdje kwijt waren. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
minplus Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Ha die Poets D. 1 reactie op 12 berichten. Als je dat vaak op die manier doet gaat de 3000 lang duren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Poetsdoekje Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2008 Ja, maar ik vond het leuk om alle reacties in 1 posting te plaatsen grtzzz.. poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen