alejandro Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik zoek de duitse vertaling van: hoedenplank. Uitleg: De houder van het koordje van mijn hoedenplank is gebroken ( audi a3 8p), nu wil ik op ebaai kijken of die dingen er staan maar ik weet bij god het duitse woord hier niet van, babblefish gaf ook geen uitkomst, dus als er iemand is die mij het juiste woord kan vertellen, dan kan ik verder zoeken. tnx. Vastberaden, geen arrogantie!
Zilverster Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 @alejandro, Probeer het eens met hutablage, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
alejandro Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 Jup, 180 hits, dus ik kan even gaan browsen, bedankt voor je reply. Vastberaden, geen arrogantie!
Satdorus Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 ik kwam dit tegen. Ik heb zelf geen flauw idee. http://www.woxikon.nl/nederlands/hoedenplank.php
Koen B Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Origineel bericht van: alejandro Jup, 180 hits, dus ik kan even gaan browsen, bedankt voor je reply. Hoe kom jij aan 180 hits? Ik vind er 239000 met Google. Mijn Google is lekker beter dan de jouwe! VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
alejandro Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2008 180 hits op ebaai...... ik moet wel selectief zoeken he.... Vastberaden, geen arrogantie!
looney2 Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Als je bij een online vertaling had gezocht, had je misschien wel mooiere Accessories op de kop kunnen tikken :D hoedenplank ..Schützen des Lichtstrahls . hutablage ..hoeden rek hoeden rek ..Zahnstange schützen HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Beobuddy Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Probeer het eens bij Die Ludolfs DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Neptunus Geplaatst: 22 augustus 2008 Geplaatst: 22 augustus 2008 Volgens mij (en Jean Marie Pfaff) is het "hutenplancke", toch? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
kapoentje Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Is het niet "oberenshutzgepackanlagebedeckung"
Ome Merde Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 nein, haben wir nicht mehr bespaar je een telefoontje hiermee ... hehehe .. merDe deze ruimte is te huur
Fiene56 Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Hutablage is de omgangstaal, maar je zou het ook een Hütchenablegeplatz kunnen noemen. PS: je kunt op een hoedenplank ook een pet of een muts leggen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
alejandro Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: Fiene56 PS: je kunt op een hoedenplank ook een pet of een muts leggen. ow, laat maar dan, ik wilde alleen het bolhoedje van Ome Merde erop leggen. zonder dolluh, de Rudolfs hadden geen zin om te bewegen, op ie baai vond ik er ééntje voor een tientje,...(hij moet alleen nog hier komen...) Vastberaden, geen arrogantie!
Con Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: Fiene56 PS: je kunt op een hoedenplank ook een pet of een muts leggen. Krijg je dan niet petteplancke? of kopf-belegging-latte?? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen