Gast paulesu Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 hallo allemaal,ik zou graag jullie advies willen hebben, ik heb ongeveer anderhalve maand geleden mijn dreambox 7000 naar mijn satelliet dealer gebracht ter reparatie (printplaat stuk volgens hun ) vandaag heb ik gebeld om te vragen of het inmiddels klaar was maar kreeg antwoord dat ze een mail van dreambox hebben ontvangen dat geen onderdelen meer leverbaar zijn voor de 7000 serie,is dit ook bij jullie bekend? alvast bedankt voor jullie reacties..
Gast boma Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Hallo welke printplaat is defect ? voeding of moederbord ? mvg boma
metropar Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 dreambox 7000 heeft voeding op het mainboard ! niet los wat voor onderdeel of delen zoekje? en wat was de klacht want defect mainboard lijkt mij ZEEER onwaarschijnlijk gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
JohnO Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 mij lijkt dat niet onwaarschijnlijk. heb namelijk zelf ondervonden dat het mobo defect raakte en niet meer gerepareerd kon worden. Bleek 2 jaar terug al niet meer mogelijk een nieuw mainboard te krijgen. Moest in de 2e hands markt maar gaan zoeken zei men. Das overigens prima gelukt Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen