Fiene56 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Heb hem nog niet ontvangen maar had hem ook uit staan. Zal vandaag wel komen denk ik. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Elwin Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik log zelfs extra vaak in. Zodra ik Firefox afsluit, ruimt hij meteen de cookies op, dus als ik dan terug op Sat4all kom, moet ik opnieuw inloggen!
Gast Agent Mike Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Origineel bericht van: Eilandcor Ik log ook dagelijks in. Is er iets niet pluis met deze e-mail? lezen jullie voorgaande berichten wel? Ron legt precies uit hoe het zit..
Mrbeam Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Origineel bericht van: leo1949 Daarbij denk ik dan bijvoorbeeld aan Hermanator die waardevolle postings heeft geplaatst, maar eind vorig jaar is Hermanator overleden. Dat heb ik gemist. Respect@Hermanator Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Ron Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Zo, er zijn een accountje of 25.000 gewist. Ik sta er van te kijken dat er toch nog dik 15.500 echte accounts overblijven van leden die toch minimaal de laatste tijd aktief zijn geweest. Dat is veel meer dan ik verwacht had. Hoe dan ook, we moesten gaan opruimen want met 41.000 accounts waarvan een groot deel ongebruikt, was het lastig een ongebruikte naam te vinden en was het voor mensen die hun login naam/wachtwoord kwijt waren en die om wat voor reden dan ook niet meer op konden snorren, lastig opnieuw te registreren. Ron
uniden Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 ik snap je wel Ron wij ruimen al op met de 14 dagen,maar ik zit ook in een andere "wereld" had eerder ook een ander accound waar ik idd de naam en ww niet meer van wist,en dat ik deze ondhouden heb vind ik al heel wat:-) dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
cookie monster Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Met de traagte , Warp speed engage C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast Polvo Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Zo, er zijn een accountje of 25.000 gewist. Ron Je bent wel erg rap met het verwijderen. Midden Nederland heeft nog vakantie tot 31-8. Daarvan zullen ongetwijfeld een aantal leden onaangenaam verrast zijn dat hun account in de vakantie gewist is.
Ron Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Dat zijn dan hoogstens leden die al minimaal een jaar geen gebruik hebben gemaakt van hun account, dus zo'n ramp zal dat niet zijn. Ron
JosFop4Sat Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Preventief ruimen heet dat. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Ron Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Zo is dat. Het zijn wel 25.000 leden die geen maling meer aan onze huisregels kunnen hebben toch?:-))
hobsat Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik had een poosje geleden al eens door de ledenlijst gesnuffeld en kwam daar een naam tegen (FredjeV) die 2 jaar geleden voor t laatst gepost heeft. Heb voor de aardigheid maar eens weer gekeken maar account is er nog, dus dat betekent dat ie inlogt maar niet meer post. Beetje jammer, was in t verleden wel anders. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Ron Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Ach hobsat, er zijn zo enorm veel leden bijgekomen die zeer actief zijn op het forum. verschuiving van interessegebied zul je altijd blijven houden. Misschien dacht FredjeV na lange tijd sat4all niet meer bezocht te hebben (juist vawege die verschuiving van interessegebied) dat het zinvol zou zijn nog even in te loggen zodat zijn account in ieder geval bewaard blijft, voor het geval hij nog eens wat wil schrijven. Edit: Ik denk dat je jezelf vergist, want in de memberlijst geen fredjev. Ron
Gast Keteltje Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q Edit: Ik denk dat je jezelf vergist, want in de memberlijst geen fredjev. Ron F(!)redjeV(!)
Ron Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Inderdaad. wat vreemd dat ik hem net niet kon vinden. FredjeV (# 104) User Last On: 23/02/08 13:11 Reg Date: 13/11/00 12:00 Hij was dus 23/02/08 nog online en plaatste 28/07/06 zijn laatste bericht. Hij zal gewoon een andere hobby hebben nu, of misschien heeft hij een ander forum gevonden. Als je echt nieuwsgierig bent, vraag je hem even. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen