Ga naar inhoud


sat4all lidmaatschapverificatie


Gast 1664

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik kijk en bezoek regelmatig met grote interesse de diverse Sat sites. Dat ik niet altijd een bericht plaats wil nog niet zeggen dat ik er geen plezier aan kan hebben om af en toe de forums te bezoeken. Een thread als deze, of zinloze reacties om maar "actief" lid te zijn lijken me helemaal niet gewenst.

Nou bij deze dan een bijdrage als reactie op de herhaalde oproep.

Alle leden die wel regelmatig nuttige en/of leuke reacties plaatsen wil ik bedanken voor hun inzet.

Regards

Xtrend ET9500, Amiko HD8265+, M7 sat 801,Triax 60cm Astra 19,2/Astra 23/Astra 28.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en ik had je al een tijdje gemist.

Maar we staan weer aan de vooravond van een nieuw seizoen.

En ik kan jullie nu ook in de gaten houden met mijn ECV abonnement.

Dit soort dingen moet eigenlijk vaker gebeuren dan komt iedereen weer terug.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lezers worden ook zeer op prijs gesteld.

Natuurlijk hebben we liever dat iemand aktief deelneemt aan het forum. Op die manier deel je kennis en "kennis is macht".

Ook al je vragen stelt, deel je indirect kennis. Door een vraag te stellen, prikkel je een ander tot antwoorden en daarmee wordt weer kennis gedeeld.

Domme vragen bestaan niet en onze leden zullen dus ook altijd een vraagsteller serieus behandelen. Als de vraagsteller maar wat moeite wil doen.

Wordt een vraagsteller niet serieus behandelt, helpen wij moderators wel een handje:-)

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niets mis mee om de accounts te verwijderen van leden die al een jaar niet meer gepost hebben. Sterker nog, dat zouden jullie zelfs standaard elk jaar wel kunnen doen, ook al is er dan nu toevallig sprake van een overgang naar een andere database.

 

Want laten we eerlijk zijn: lieden die al een jaar niet gepost hebben, komen niet meer terug. En de spreekwoordelijke uitzondering op de regel, kan ook wel de moeite nemen een nieuw accountje aan te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect lees ik momenteel de reacties van u momenteel, bovendien in verschillende topics. Dat siert. De zure reacties op vermeende zure regels werden gelezen. Ze klopten vaak. Ieder zijn stijl.

Ik zie momenteel een geweldig en leerzaam forum. Je moet ook gein kunnen trappen en katten. Niet iedereen slikt dat zomaar.

Petje af voor je bemoeienis van jou momenteel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou en omdat ik ook vooral veel lees maar weinig schrijf dacht ik, ach laat ik hier ook effe wat neerzetten......hahahaha

 

 

maar ik beleef er wel heel veel plezier van en zoek ik iets over mijn dm dan kijk ik hier toch als eerst...

DM8000HD, DM800HD, DM7000 nu nog NSLU2 en dit alles in een gigabit netwerk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Allure
Er is niets mis mee om de accounts te verwijderen van leden die al een jaar niet meer gepost hebben. Sterker nog, dat zouden jullie zelfs standaard elk jaar wel kunnen doen, ook al is er dan nu toevallig sprake van een overgang naar een andere database.

Want laten we eerlijk zijn: lieden die al een jaar niet gepost hebben, komen niet meer terug. En de spreekwoordelijke uitzondering op de regel, kan ook wel de moeite nemen een nieuw accountje aan te maken.


onzin dus !lezen heeft niets met posten te maken ,ZO ik ben dus nu voor een jaar weer in orde?? zie je de onzin er van!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het team (admins) zelf wel zien of je online bent geweest en wanneer je laatste aktiviteit was.

Anders is het met lezers die niet inloggen en zich ooit eens aangemeld hebben, die account gaan de schop op.

Dus extra hiervoor posten geen meerwaarde om je account te behouden, zo stond het immers in de email.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietsat
onzin dus !lezen heeft niets met posten te maken ,ZO ik ben dus nu voor een jaar weer in orde?? zie je de onzin er van!!!


Onzin? Je kunt natuurlijk ook die e-mail erbij pakken en je leesbril opzetten:-))
Voor iemand die veel leest en weinig tot niets schrijft, heb je van het lezen maar weinig geleerd want in de mail stond duidelijk dat als je de INACTIEVE account wilde behouden, je alleen maar even in hoefde te loggen zodat wij kunnen zien dat de account nog gebruikt wordt. Die e-mail is nogmaals naar IEDEREEN verzonden en was dus een algemene mailing.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit heel veel van de reacties hierboven blijkt maar weer Ron dat je niet snel duidelijk genoeg kunt zijn crazy

 

Dus voor iedereen die het nou nog niet begrepen heeft:

JE HOEFT NIET TE POSTEN OM JE ACCOUNT TE BEHOUDEN

je hoeft alleen maar in te loggen en dan mag je meteen weer uitloggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...