alx Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Als je 'm toch spreekt, doe 'm de groeten (op jouw kosten, natuurlijk) Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Joan Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 snik kon niet meer inloggen account verwijderd was al lid sinds 2-2-03 te laat mijn email gelezen,maarja er zijn ergere dingen
leo1949 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Zonde ca. 6000 berichten naar de k****n en nu ook nog een waardering als nieuw lid. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Fiene56 Geplaatst: 4 oktober 2008 Geplaatst: 4 oktober 2008 Toch evengoed welkom weder op dit board en van harte met je eerste post. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
+avatar+ Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Origineel bericht van: Joan snik kon niet meer inloggen account verwijderd was al lid sinds 2-2-03 te laat mijn email gelezen,maarja er zijn ergere dingen ja heb het zelfde gehad, de vorige ronde. ben als sinds 2005 lid. volgens mij staat er bij jou oude berichten *deleted*
Lambik61 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Kan de admin het verwijderde account niet herstellen? Als je bij upc niet reageert zit je weer voor een tijd aan ze vast. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Satdorus Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Ze zullen zot zijn zeker. Eerst 25 duizend automatisch er vanaf en nu met het handje weer toevoegen.
Ron Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Nee, dat kan niet. Bovendien als je langer dan ruim een jaar niet ingelogd hebt is het aannemelijk dat de account niet meer gebruikt wordt en kan die naar mijn mening ook prima verwijderd worden. Ron
Gast Graafje Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Aannemelijk of niet, iemand kan wegens werk-, privé- of gezondheidsredenen er tussenuit zijn voor een langere periode. Jammer dat je dan weer van nul moet beginnen. Gerard.
leo1949 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Graafje als je dat van te voren laat weten, dan weet ik haast zeker dat Toxic[Q] daar rekening mee houd. En dat je mee kan blijven doen in de grote postings race Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
kees hekstra Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 het is toch ook geen wedstrijd hoeveel berichten je hier neerzet?. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Ron Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Origineel bericht van: Graafje Aannemelijk of niet, iemand kan wegens werk-, privé- of gezondheidsredenen er tussenuit zijn voor een langere periode. Jammer dat je dan weer van nul moet beginnen. Gerard. Als het je niet lukt om maximaal één minuut in op één heel jaar te gebruiken om hier even alleen even in te loggen, moet je ook niet miepen als je account verwijderd is. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen