Murdock Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Als ik in dit apparaat een DVD of CD stop spint deze niet op. De lens beweegt wel. Wat kan dit zijn? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Steve Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 het kan de spindle motor zijn,of de laser.
Murdock Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2008 Als ik hem aanzet dan zie ik even kort een spinnetje. Denk dat dit tijdens de init is. Volgens mij is de motor dan mechanisch iig. niet in orde. Ik denk zelf ook dat het de laser is. De vraag is, waar kan ik die krengen krijgen voor deze speler? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Moderator Matchless Geplaatst: 23 augustus 2008 Moderator Geplaatst: 23 augustus 2008 het kan ook de stuurchip zijn van de spindelmotor. Zoek daar de datasheet van en dan de pinnen meten. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
JBnl Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 dit is de laserunit is niet meer leverbaar groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen