rudolfdebeer Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Sorry, mede-boardgenoten, net eraan herinnerd dat ik lang niet meer online ben geweest. Mijn excuses. Verhinderd door veel werk en belemmeringen in de hobby door nieuwe apparatuur. Kortom ik loop achter in de laatste ontwikkelingen. En Bill Gates helpt niet mee om een PC fatsoenlijk aan de gang te houden. Meer bezig met zijn software debuggen dan dat ik aan satelliet-TV toekom. Verder heeft de jeugd mijn apparatuur bezet. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
leo1949 Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Oje de beer is los. Welcome back Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
kees hekstra Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 welkom terug hier. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast Pacman Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: leo1949 Wowww !!!!
Gast fatfreddy Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: Pacman Origineel bericht van: leo1949 Wowww !!!! Jij bent er al net zo kapot van als ik begrijp ik.
Fiene56 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Origineel bericht van: leo1949 Interessant voor packman. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen