Gast Torchwood Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik heb een collega van mij een wireless card gegeven van een oude, kapotte pc (kaart werkte wel). Die heeft zij netjes in een vrij slot geduwd, maar haar XP2 herkend de kaart niet. Helaas staat er geen merk op de kaart, dus hebben we al diverse drivers gedownload, maar tot nog toe geen geluk. Heeft iemand nog een idee om het werkend te krijgen?
WPW Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Maak eens wat closeup foto's. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
espada Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Als het goed is zal er op het kaartje wellicht ergens een FCC nummer vermeld staan. M.b.v dit FCC nummer is vaak al heel wat informatie te achterhalen over fabrikant en eventueel type. https://fjallfoss.fcc.gov/oetcf/eas/reports/GenericSearch.cfm Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2
Big fellow Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Wat je kan doen is in de windows device manager kijken wat de vendor ID is. Gewoon kijken bij de properties van het onbekende apparaat en deze in google opzoeken... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Torchwood Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik heb dit alles aan mijn collega doorgegeven. Ik houd jullie op de hoogte als er nieuws is! Alvast bedankt voor je input, toppie!
Ome Merde Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 op de chip moet altijd info staan. hieruit kan je veel herleiden merDe deze ruimte is te huur
Gast Torchwood Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Eind goed al goed, uiteindelijk is de kaart werkend. Op de kaart stond de code nhpwlg1200. Na wat zoeken op het internet drivers gevonden, maar... het werkte niet samen. De kaart werd nog steeds niet herkend. Uiteindelijk bleek een oude driver van Linksys een goede te zijn. Maar ja, mijn collega installeerde de hele CD, waarbij ook nog een programmaatje geïnstalleerd werd voor de draadloze verbinding. Deze botste weer met de Windows programmatuur. Uiteindelijk ging het na het verwijderen van het Linksys programma helemaal goed en heeft mijn collega een goed werkende draadloze ADSL verbinding met haar pc. Nog bedankt voor jullie input, tips en zo...
Sjattuh Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: Torchwood met haar pc. Dat verklaart je overdaad aan inspanningen voor een collega Blij dat het gelukt is.. Ik haat die eigen wifi programmaatjes..! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen