Ga naar inhoud


EPG TV vlaanderen zenders weg


Gast caliwildert

Aanbevolen berichten

Gast caliwildert

Een paar dagen geleden bevroor het beeld en kreeg ik links boven een rood klokje te zien.een paar keer gereboot en toen alleen maar Ned1,2 en 3. Heb toen restnaar fabrieksinstellingen gedaan, nieuwe zenders geladen en instellingen weer in orde gebracht.Nu ontvang ik alles weer alleen van mijn favorietenlijst ontvang ik geen EPG meer van de TV Vlaanderen zenderen en SBS6.(Cd NL. kaart en TV Vlaanderen)Af en toe komt met zenderwisseling of aansluiten dat rode klokje weer maar verdwijnt snel.Gisteren laatstste Software gedownload.

Ik gebruik een Inverto lnb met een unicable en gewone uitgang, de unicable gaat naar de inverto via de bijgeleverde splitter.

De geone kabel gaat naar de Thomsonn Can. Dig voorbereide ontvanger. De twee werken wel naast elkaar maar vaak moet eerst even de ene ontvanger uit om de andere uit te zetten, das lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: caliwildert
....Ik gebruik een Inverto lnb met een unicable en gewone uitgang, de unicable gaat naar de inverto via de bijgeleverde splitter.
De gewone kabel gaat naar de Thomsonn Can. Dig voorbereide ontvanger. De twee werken wel naast elkaar maar vaak moet eerst even de ene ontvanger uit om de andere uit te zetten: dat is lastig.

Dan vermoed ik dat er iets fout is met de LNB, of":
ik neem aan dat de Thomson geen Unicable ondersteunt, en dus gebruik moet maken van de "gewone"-aansluiting van de LNB. Dus niet via de Unicable-splitter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...