Jan Ambers Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Op een XP-prof-sp2 wil regelmatig IE7.0 niet heropstarten, nadat het enige tijd ervoor was opgestart en afgesloten... Met Taakbeheer zie ik dat er 2x een Iexplore loopt maar hoe krijg ik die ofwel afgesloten of opnieuw opgestart? Meestal moet ik de resetknop gebruiken, want andere opties falen!
Ome Merde Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 wat is de exacte foutmelding ? (te vinden in de logboeken onder systeembeheer) merDe deze ruimte is te huur
Jan Ambers Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 Geen foutmelding ge ziet de zandloper zoadat je denkt dat IE gaat opstarten, en niks en zandloper weg???
Ome Merde Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 wat staat er in de logboeken ? er moet iets staan, anders zou ie niet vastlopen merDe deze ruimte is te huur
Sjattuh Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Als je onder taakbeheer bent, klik je op het 2e tabblad 'services' en daar zoek je Iexplore.exe op. Deze markeren en op 'Service beindigen' drukken. De knop kan iets anders heten omdat ik met een Engelse windows zit. Dit is niet 'DE' oplossing maar je kan het er wel mee afsluiten. Beter is wat Merde aangeeft om de oorzaak even te achterhalen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Jan Ambers Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik weet niet of ik het "vastlopen" kan noemen! Alles blijft opstartbaar en werkt behalve IE!!! Klik ik erop dan komt de zandloper als gaat ie opstarten, maar dan komt de pijl terug en verder niks, alléén bij IE! Naar taakbeheer gaan en IE die er 2x of 3x in staat, die aanklikken en stoppen zegt ie beëindigen of annuleren, doet ie blijkbaar maar er verandert niks!!! en die blijven er staan... Op startbalk start knop en stoppen, zegt ie dat er nog wat bezig is en beëindigen of anuleren en er gebeurt niks... Dan maar de resetknop en opnieuw booten. Ik gebruik wel Sygate als firewall, als dat een hint kan zijn.
Jan Ambers Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2008 OOndertussen ook bij Opera-9.5 vastgesteld!
Sjattuh Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Ik weet niet of ik het "vastlopen" kan noemen! Alles blijft opstartbaar en werkt behalve IE!!! Klik ik erop dan komt de zandloper als gaat ie opstarten, maar dan komt de pijl terug en verder niks, alléén bij IE! Naar taakbeheer gaan en IE die er 2x of 3x in staat, die aanklikken en stoppen zegt ie beëindigen of annuleren, doet ie blijkbaar maar er verandert niks!!! en die blijven er staan... Op startbalk start knop en stoppen, zegt ie dat er nog wat bezig is en beëindigen of anuleren en er gebeurt niks... Dan maar de resetknop en opnieuw booten. Ik gebruik wel Sygate als firewall, als dat een hint kan zijn. En dat doe je onder de tab services? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
WPW Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Ik gebruik wel Sygate als firewall, als dat een hint kan zijn. Kan je die er tijdelijk afgooien? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Jan Ambers Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2008 Ja dat kan ik maar heb je een ander gratis alternatief vr Firewall?
WPW Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Dat is een ander probleem, 1 probleem tegelijk oplossen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Jan Ambers Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2008 Dé merde is dat je niet weet hoe lang je moet wachten vooraleer ie het doet! Het fenomeen is random...
WPW Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Heb je in de router geen firewall dan? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen