moesie Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 als ik mijn laptop opstart kreeg ik altijd rechts in de hoek een centrion logo te zien maar sinds gisteren geef de computer alleen intel inside aan als logo en sinds dien is mij wireless ook ineens verdwenen. ik heb de wireless kaart eruit gehaald en de contacten schoongemaakt en er weer ingezet maar het heeft niets geholpen. software matig van de wireless verbinding staat alles goed maar de wireless kaart hardwarmatig ziet de computer niet heef iemand een idee hoe ik dit op kan lossen.
Hasselt Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Centrino is niet meer dan gewoon een "mobile" Centrino word het automatisch als er een wireless kaart bij in gestopt word. Ik denk dat je wireless kaart niet goed functioneerd of geen juiste driver ! Daarom krijg je het centrino logo niet meer te zien.
moesie Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2008 maar hij heeft het 1,5 jaar goed gedaan nooit ergens problemen mee gehad. kan de willers kaart ineens zo maar stuk gaan? de driver is ook goed.
winwiz Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Origineel bericht van: moesie maar hij heeft het 1,5 jaar goed gedaan nooit ergens problemen mee gehad. kan de willers kaart ineens zo maar stuk gaan? de driver is ook goed. Alles kan stuk gaan, soms na een uur, soms na 10 jaar. Als eerste zou ik toch de drivers deïnstalleren, opnieuw downloaden en weer installeren. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Big fellow Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik denk dat de TS praat over het logo wat door de BIOS wordt getoond. Daar helpt geen driver installatie bij. Er kunnen 3 dingen aan de hand wezen. - De BIOS is geupdate naar een nieuwe versie zonder logo - De wireless kaart is niet 100% meer - Een programma heeft het logo uit de BIOS gehaald of de juiste config (firmware) uit de wireless adapter... Ik gok zelf op optie 2... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
moesie Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2008 ik denk ook dat de wireless kaart kapot is ik zal een andere kaart kopen en erin doe kijken of dat helpt.
Big fellow Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Als je een nieuwe kaart koopt, dan moet je wel realiseren dat je alleen je "Centrino" logo terugkrijgt als je een iNTEL kaartje koopt... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen