Ga naar inhoud


Klachtenbond en Sat4all


Gast satbird2002

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: satbird2002
wist niet eens dat er een klachtenbond was confused
waar zit de link om daar te komen?

er is vandaag nieuws te lezen via website van satelittemagazine


Wat is dat voor een gekke bond.

Als ik na een cafe ga (lees sat4all) en dat cafe bevalt mij niet
dan ga ik naar een ander cafe (lees board) en dat eerste cafe
ziet mij nooit meer.

Waarom zou ik dan naar een klachtenbond gaan ,ik dop mijn boontjes zelf
Link naar reactie
Delen op andere sites

De banner naar de klachtenbond is verwijderd. Er waren namelijk over de klachtenbond zelf ook al klachten:-))

Alhoewel de meeste klachten die bij de klachtenbond werden behandeld echte klachten waren die je elders (kassa, radar, consumentenbond etc.) ook tegenkomt, moet een bemiddelaar daar geen geld voor vragen en vervolgens laks zijn, zoals de klachtenbond dat deed.

Overigens is de (vaak gehoorde) stelling dat een instantie die bij klachten bemiddeld daarvoor geen geld mag vragen natuurlijk onzin want bij de consumentenbond moet je ook lid zijn (kost geld) dus dat is van hetzelfde laken een pak.

Op de klachtenbond pagina staat een interessante klacht over cardschijter uit Zoetermeer te lezen en laten wij nu zelf ook regelmatig klachten krijgen over deze winkel die van service en "aftersales" helemaal geen kaas lijkt te hebben gegeten.

Dat was ook min of meer de reden dat wij de klachtenbond wat extra aandacht gaven. Helaas moet de klachtenbond zelf ook nog het een en ander leren over correct handelen.

Op SM staat er inderdaad het e.e.a. over de banner die wij hier hadden staan, maar de huisgek aldaar (Jan Hein Visser) die na talloze overtredingen van onze huisregels buitengezet is, heeft een beetje de pik op sat4all is als "journalist" alles behalve objectief.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...