Timm1983 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Hallo allemaal Het Etalagekanaal heeft Astra 23.5° Oost verlaten en is nu te ontvangen op Astra 19.2° Oost digitaal: 12574 H 22000 5/6 IRdeto2/Seca2 Etalagekanaal wordt bij mij ingelezen als Action/Etalage, ik heb nog geen beeld op dit kanaal in IRdeto2 Entertainmentpakket. Ook is de zender ECV1 erbij gekomen, heeft iemand beeld op die kanaal, ik heb een Entertainmentpakket in IRdeto2 en geen beeld. Timm1983 PS. Leuk dat nu ook het Etalagekanaal op Astra 19.2 ° Oost te ontvangen zal zijn. Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Elwin Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Origineel bericht van: santini Etalagekanaal op 23,5 is weg Op Astra 19,2 is ie ook weg hoor. Iemand al beeld van iets dat op een Etalagekanaal lijkt? Ze zijn in ieder geval weer lekker bezig bij CDS!
edbe Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 is CD weer bezig ben benieuwd wat ze nu weer allemaal van plan zijn 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gerard 76 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Fashion tv zit nu ( nog steeds ) op het etalagekanaal (op 19,2)
Gast belske Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Heb je beeld op dit kanaal voor 19 uur gezien ?
sat87 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 @Gerard 76 Heb jij een abbo waarmee je ook naar action now kunt kijken? Dat zou kunnen verklaren dat jij nu beeld hebt op het etalage kanaal. Ik heb namelijk basis dus zonder action now en blijkbaar net zoals vele geen beeld. We zullen tot morgen moeten wachten om te kijken of er iets zal gebeuren. Grtz Sat87 Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
Alfons Verbiest Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik heb wel een abo en de eerste dag dat hij naar de Astra 1 was verplaatst had ik overdag Fashion TV. Vanaf 19.00 uur weer Action Now. Gisteren en vandaag had ik overdag tot 19.00 uur zwart beeld. Dus er gaat iets niet goed.
Elwin Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Welk pakket heb jij dan? Ik heb het Familiepakket en blijkbaar beeld op ActionNow, maar het Etalagekanaal blijft hier egaal zwart!
Alfons Verbiest Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Mogge Elwin, Ik heb het Entertainmentpakket.
Neptunus Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Wat kijken er veel mensen naar dat Etalagekanaal, er wordt op meerdere plekken op dit board geklaagd over het al dan niet verdwijnen ervan. Wat is zo interessant aan deze zender? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Mogge Elwin, Ik heb het Entertainmentpakket. Dat verklaart dan al iets. Ik heb het Familiepakket en géén Etalagekanaal. Misschien op dit moment alleen te zien voor Entertainmentpakket-kijkers. Origineel bericht van: Neptunus Wat kijken er veel mensen naar dat Etalagekanaal, er wordt op meerdere plekken op dit board geklaagd over het al dan niet verdwijnen ervan. Wat is zo interessant aan deze zender? Het gaat er mij meer om dat CDS gewoon moet doorgeven wat ze aanbieden. Op dit moment is het Etalagekanaal niet bepaald interessant. Fashion TV zit immers FTA op Astra 2 én Hotbird. Maar misschien volgende maand wel. Ik vind het best leuk om af en toe een andere zender te zien verschijnen op satelliet!
Gast belske Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 ik heb ook en entertainment pakket maar heb nu alleen maar geluid en geen beeld
Gast aart44 Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Origineel bericht van: Elwin van Gestel Dat verklaart dan al iets. Ik heb het Familiepakket en géén Etalagekanaal. Misschien op dit moment alleen te zien voor Entertainmentpakket-kijkers. Geen paniek om het Etalage kanaal vanaf nu werkt het!! Kreeg er eerst ook geen beeld op maar ineens toch beeld en ja met het familie pakket maar het zou moet werken vanaf het settop pakket.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen