Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allereerst excuses voor het geval deze topic niet op de juiste plaats is geplaatst.

Daarbij denk ik dat het een combinatie is van een geval van privacy in combinatie met het vrij te ontvangen zender via de schotel ITV waardoor ik niets illegaals doe/bekijk.

Maar mijn vraag is: Hoe kan ik de filmpjes op ITV, BBC ed bekijken?

Tot voor kort kon dat gewoon, maar nu krijg ik de melding dat het filmpjes zijn alleen voor de UK market.

Hoe kan ik weer die filmpjes bekijken?

Ikzelf dacht aan een soort programmaatje waarbij je je ip-adres kan onderdrukken/verschuilen, zodat de site niet kan zien waar je vandaan komt.

Is er iemand met een idee?

Nogmaals, ik doe naar mijn mening niets illegaals als ik die filmpjes wil bekijken om bovenstaande redenen.

En anders wissen ze de topic maar.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Geplaatst:

Volgens die Britten is kijken naar die pakketten in het buitenland dus WEL illegaal.

Je krijgt die melding niet voor niets.

Abbo afsluiten en dan kijken is een oplossing alleen moet je dan wel een adres in de UK hebben. (Of iemand die het voor je regelt daar....)

Ik neem aan dat je al een SKY-BOX hebt staan ?

Geplaatst:

Hoezo illegaal?

Ik heb het over het vrij ontvangen van de FTA kanalen op de satelliet. De BBC en de ITV zenders.

Is dat illegaal?

Zijn we dan met z'n allen (degene die BBC en ITV (HD) via Astra2 ontvangen) illegaal bezig?

Verder heb ik het over de op de site van BBC en ITV geplaatste filmpjes.

En dat zijn doorgaans filmpjes die voorheen gewoon via de sateliet waren te bekijken.

Dus gemiste afleveringen e.d.

De sites zijn gewoon te benaderen en te lezen, maar de filmpjes niet.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Beobuddy
Hoezo illegaal?

Ik heb het over het vrij ontvangen van de FTA kanalen op de satelliet. De BBC en de ITV zenders.
Is dat illegaal?
Zijn we dan met z'n allen (degene die BBC en ITV (HD) via Astra2 ontvangen) illegaal bezig?

Verder heb ik het over de op de site van BBC en ITV geplaatste filmpjes.
En dat zijn doorgaans filmpjes die voorheen gewoon via de sateliet waren te bekijken.
Dus gemiste afleveringen e.d.
De sites zijn gewoon te benaderen en te lezen, maar de filmpjes niet.

Als je naar de beam kijkt van Astra-2 zitten we in het 'buitengebied' Hebben gewoon mazzel dat je die zenders kunt zien zeg maar.
Als je die filmpjes op hun site wilt zien zou ik een proxy server instellen die gevestigd is in het verenigd koninkrijk.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Dat we in dat buitengebied zitten had ik al eerder begrepen, maar ik was in de veronderstelling dat er verschil zou zitten in de FTA kanalen en de andere zenders die gecodeerd zijn.

Zou een "hidden" ip-adres niet voldoende zijn?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen