Gast MP4 Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 1,2,3 Niet Maar SBS6 investeert niet voor de kat z'n *.
Neptunus Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: MP4 1,2,3 Niet Maar SBS6 investeert niet voor de kat z'n *. Staart? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast MP4 Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Zou zomaar kunnen Neptunus, je hebt dan toch plannen voor de nabije toekomst? Dus Astra is ook al bezig met de onderhandelingen, of misschien is alles al geregeld! * Ik denk een maand of vier?
W3ird_N3rd Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: MP4 Zou zomaar kunnen Neptunus, je hebt dan toch plannen voor de nabije toekomst? Dus Astra is ook al bezig met de onderhandelingen, of misschien is alles al geregeld! * Ik denk een maand of vier? Achach, misschien investeerden ze wel helemaal niets. De oude troep was aan vervanging toe en SD-spul is nergens meer te koop, dus hebben ze maar HD met downscale-apparatuur genomen. Een jaar of vier? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast MP4 Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Zuur antwoord. Ik schat een maand of vier, vijf. Bovendien zijn teksten als hieronder buiten je vermogen. "Achach, misschien investeren ze wel helemaal niets. De oude troep was aan vervanging toe en SD-spul is nergens meer te koop, dus hebben ze maar HD met downscale-apparatuur erbij gekocht."
W3ird_N3rd Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: MP4 Zuur antwoord. Ik schat een maand of vier, vijf. Dan ben je bijzonder optimistisch. Citaat: Bovendien zijn teksten als hieronder buiten je vermogen. "Achach, misschien investeren ze wel helemaal niets. De oude troep was aan vervanging toe en SD-spul is nergens meer te koop, dus hebben ze maar HD met downscale-apparatuur erbij gekocht. Hoezo? Zo gaat dat hoor. Spullen verouderen, en nieuw SD-spul is vaak niet meer te krijgen. In welke bewoordingen wil je het hebben? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast MP4 Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Nee, ze hebben daar geen last van oude sd. Laat het maar met rust en wacht maar af..
druup Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde zolang ze Patty Brard maar analoog uitzenden vind ik het best merDe Als ze haar van de buis halen zet ik SBS6 weer terug in mijn boeket VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen