Gast pieterny Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Wie weet een oplossing vooor het volgende probleem. Het beeld van mijn SAB Ultimate Super Plus STB,geschikt voor HD TV ,in combinati met een C-kaart,valt regelmatig stil. Wat kan een oplossing zijn ?.
Gast pieterny Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Origineel bericht van: pieterny Wie weet een oplossing vooor het volgende probleem. Het beeld van mijn SAB Ultimate Super Plus STB,geschikt voor HD TV ,in combinati met een C-kaart,valt regelmatig stil. Wat kan een oplossing zijn ?.
Alventali Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 @ pietterny Stel je vraag ff in het juiste forum Veel kans dat je dan een antwoord krijgt. Je hebt het over een SAB en dat is geen Humax. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Andre_ede Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Hoi, dat is een bekend probleem. Hier voor vindt je bij SAB een Firmware update. Ook bij DVB is er een update beschikbaar, ligt er aan van wie je de Firmware gebruikt. Groet
Eilandcor Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Lees even goed, Hij stelt zijn vraag in de rubriek "overige recievers". Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB
Gast Kruuk Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Origineel bericht van: Eilandcor Lees even goed, Hij stelt zijn vraag in de rubriek "overige recievers". Je meent het,als hij geen antwoord geeft op mijn vraag kan ik hem ook niet verder helpen zo simpel is het
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen