Gast Ronald K Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Is het mogelijk om in de TVTV van iCord, serie op te nemen? Dat automatisch alle afleveringen van 'Mooi weer de Leeuw' geprogrammeerd worden, met 1 klik?
Gast Satter Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 ik heb TVTV alleen nog maar voor de duitse zenders zien werken
Apple740 Geplaatst: 5 september 2008 Geplaatst: 5 september 2008 Ik begrijp hieruit dat je, wat betreft de Nederlandse zenders, op de iCord ook niet meer hebt dan "now&next"? Zo blijven er nog maar verdomd weinig HD ontvangers over waar je een beetje fatsoenlijke EPG op hebt.
Gast Satter Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 Voor nu wel ja. Maar ik hoop dat het ooit wel gaat werken, tvtv werkt best goed. veel providers hebben last met de epg ik begrijp niet dat ze dit systeem zelf nog niet eerder bedacht hebben.
Apple740 Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Origineel bericht van: Satter ik heb TVTV alleen nog maar voor de duitse zenders zien werken Ik ruik hier weer één of ander licentie verhaal. Humax die wel centjes overmaakt aan tvtv.de maar niet aan tvtv.nl.
Apple740 Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Reactie van TVTV op de vraag of de iCord een Nederlandse TVTV EPG gaat krijgen; Citaat: Humax uses the tvtv Sat-Service for DE, AT and CH. At this moment, there is no release date planned to extend that service by dutch channels. Sorry for not having better news, best regards, TVTV Zoals ik in m'n vorige bericht al min of meer aangaf, Humax vindt de Nederlandse markt niet interessant genoeg om hier geld aan te besteden middels een TVTV licentie. Jammer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen