Alventali Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Op tv en dat zonder S4all shirt geen schotel te zien En zelfs nergens een sticker van S4all Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast ozzo Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Jep, Alan is cold-turkey afgekickt van SAT4ALL ;-)))) Zijn tatouage is niet te zien op het filmpje, maar ik heb van iemand vernomen dat ie SAT4ALL over de gehele breedte van zijn rug heeft getatoueert ;-)
Puch Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: AlanS ik ga morgen op vakantie dus heeft ie geen mens meer om hem heen :-) Dat zal een hele verademing zijn voor dat vogeltje. Stel je voor dat je overbuur van Alans bent. :D Wat is de natuur toch prachtig. Een specht die kan overleven in een drukke stad. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
D.Quijote Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Citaat: ik ga morgen op vakantie dus heeft ie geen mens meer om hem heen :-) Kan die specht zich in alle rust gaan uitleven op de plastic lnb kapjes van Alan's wavefrontier. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Fiene56 Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: Puch Stel je voor dat je overbuur van Alans bent. :D Ik zou als specht zien dat ik de hele familie er bij haalde. In die muur is nog plek genoeg. Samen zijn ze sterk. Dan is het mentaal ook beter te verwerken. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
gamgra Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Heb zojuist de beelden gezien, prachtig. @AlanS, excuses voor mijn eerdere reactie ik dacht echt, dit kan alleen maar een grap zijn. gamgra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen