Ventura Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Volgens mij is Emitor faillet verklaard. Ik probeer mij garantie te claimen voor mij satlook digital nit. Email wordt niet meer gereageerd en de telefoon is ook dood. Wie kan dit mee bevestigen?
Satelliet Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Zeker en vast niet, ik heb zojuist mijn herstelling van de NIT afgehaald die retour kwam uit Zweden. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Ventura Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2008 Hoe lang duurde het om in contact te komen met Emitor? En hoe lang was u NIT kwijt?
Satelliet Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik heb mijn defecte Satlook op 4 juli binnengeleverd bij de Belgische distributeur en kreeg op 11 juli bericht of ik akkoord ging met de herstelkosten, er was geen waarborg meer (ouder dan 2 jaar). Dan op 22 augustus kreeg ik terug bericht dat ik mijn hersteld toestel (beeldbuis defect) kon afhalen. Dus blijkbaar niet failliet, maar misschien zijn ze in verlof. Hun website is www emitor se, maar dat wist u al vermoed ik. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Gast Polvo Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik heb ook eens een half jaar op een reparatie moeten wachten, Dat was wel garantie. Ik heb ook doorlopend stevig moeten aandringen. Service is duidelijk niet hun sterkste punt
Ventura Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Geplaatst: 12 september 2008 Erg leuke garantie van Emitor . Mij Satlook digital NIT is wel gerepareerd. Ik moet wel 41 pleuro's betalen voor de verzendkosten. Ik vind dat erg vreemd.
clemens2 Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Ik had het al een aantal jaren geleden hier opgemerkt dat als je iets van emitor stuk hebt (meetapp.)het lang duurt voordat deze gerepareerd word. Vandaar dat ik nooit een meetapp. van dit merk heb aangeschaft jammer alleen dat ze kennelijk nog steeds niet snel zijn met repareren, zo iets moet toch binnen een week kunnen. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Ventura Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Geplaatst: 12 september 2008 Ik vind dat de verzendkosten naar mij terug na een garantie reparatie voor Emitor is. En niet anders om. Misschien denken de Zweden anders over.
Moderator ceesv Geplaatst: 12 september 2008 Moderator Geplaatst: 12 september 2008 Wanneer je het apparaat in Zweden hebt gekocht bij Emitor zou dat zo zijn. In de overige gevallen dien je het apparaat bij je leverancier aan te bieden voor garantie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ventura Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Geplaatst: 12 september 2008 Als ik dat doe via de leverancier ben ik zeker mij Satlook Digital NIT meer dan een half jaar kwijt ben. Emitor kan gewoon in hun database serie nummers zien waar de Satlook Digital NIT verkocht is. Ik vind het niet echt service vriendelijk van Emitor. Om meteen verzendkosten naar mij door te zetten. Ik heb al bijna 1 maand niet mij Satlook Digital NIT kunnen gebruiken voor installatie doeleinde. Ik ga toch ook geen kosten door berekenen aan Emitor van inkomsten verdreving. Ik hoop dat dit de laatste reparatie onder garantie. Ik ben nu al vast aan het sparen voor een PROMAX EXPLORER II+ ivm beter garantie afhandelingen. Beetje off topic. Er zijn veel mensen die problemen hebben met de DM800. De meeste versturen direct de DM800 naar Dreambox Duitsland ipv de leverancier. Ik heb nog niemand horen zeggen van: Dreambox Duitsland vraag een bedrag x voor verzendkosten. Om mij DM800 terug te sturen.
Ventura Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Geplaatst: 20 september 2008 Goede communicatie van Emitor weer . Mij Satlook Digital NIT stond gereed. Vergeet op te sturen. Wordt as maandag verstuurd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen