Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit weekend met een Lemon ontvanger + schotel (op een camper) aan het stoeien geweest. In de Lemon ontvanger zit een CAM + secakaart van CD. Alle zenders (RTL,4SBS6 etc)geven beeld maar net Nederland 1/2/3 niet. De kaart + cam worden geven thuis wel normaal beeld maar niet in de camper. Alle zenders opnieuw ingelezen maar geen resultaat. Hoe kan dit veroorzaakt worden?

Gr Rene

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

Geplaatst:

Is de schotel goed uitgericht?Wat is het signaal in de camper?Transponder van ned 1,2en 3 is niet zo sterk hoor.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Is de sterkste transponder! Tel daar maar SBS en wat meer bij op.

Geplaatst:

Heel vreemd, Bij mij in Griekenland zijn de RTL zenders samen met o.a. Discovery de zwakste.....

Nederland 1-2-3 pak ik hiet tegenwoordig al met een kleine (80cm) schotel sinds de verhuizing naar 1L

Grote schotels vangen veel wind..

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjattuh
SBS is de sterkste.

Ned 1 2 en 3 zijn hier altijd de zwakste.

Ned 1, 2 en 3 zijn naar 1L verhuist evenals SBS. Komen zeer heftig door tegenwoordig.
Geplaatst:

probeer opnieuw uit te richten. Heb ook wel eens soort gelijk probleem gehad. Sommige zenders wel andere niet. Je zit dan net op een kritieke grens tussen beeld of geen beeld.

Succes ermee

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Geplaatst:

draadloze telefoon willen ook wel eens alleen op ned 1, 2en 3 storen en niet op de anderen.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Geplaatst:

Herhaling:

Nederland 1, 2 en 3 alsmede de SBS groep zitten momenteel op een transponder met de beste kwaliteit op Astra 19,2. Als je dit niet of slecht ontvangt moet je sleutelen.

*Of een mannetje bestellen die het kan uitvoeren uiteraard.

Geplaatst:

Sorry, voor mijn late reactie. Vanavond ga ik een andere schotel aan de ontvanger koppelen (met een andere LNB). Ik ga de cam ook nog even in een andere tuner testen. Misschien kom ik hier verder mee.

Gr Rene

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen