aranco Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 hallo wie kan mij uitleggen hoe ik met bouquet wizard een kanaallijst in mijn dbox 2 kan zetten. als ik het doe dan zegt ie dat alles naar de box is geschreven, maar als ik dan de box weer aanzet staan er geen kanalen meer in.
mteam Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Net vandaag nog mijn sagem voor de verandering een neutrino image van keywelt gegeven. Met dreamset 2.15 heb ik pet123 settings in de dbox2 geschreven. Daarna een scan op astra en hotbird zonder bouquet aanpassing en kijken maar. Als je een enigma image gebruikt is die scan uiteraard niet nodig. Groetjes Danny
Hoeba Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Hallo, Heb je al de pdf gelezen die via een optie kan openen? Niet dat dat mij veel heeft geholpen, want ik kan niet goed met dat programma overweg. Heb een hekel aan programma's waar je je eerst in moet lezen, ondanks dat het misschien wel wonderen zou kunnen verrichten. Andere programma's doen voor mij hetzelfde met minder moeite. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
aranco Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: Hoeba Andere programma's doen voor mij hetzelfde met minder moeite. Over welke programmas hebben we het hier, ik hoop dat je mij hieraan kan helpen.
Hoeba Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Hallo, Geen probleem hoor. Bouquetter (mijn favoriet) of Opendbedit even op zoeken, maar met DCC gaat het ook, b.v. voor enigma /var/tuxbox/config/enigma, en daar kun je zelfs nog meer mee instellen. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
aranco Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: Hoeba Bouquetter (mijn favoriet) Alvast bedankt houba, maar er staat dat ie voor een dreambox is werkt deze dan ook op een dbox2
aranco Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Geplaatst: 1 september 2008 Citaat: Alvast bedankt houba, maar er staat dat ie voor een dreambox is werkt deze dan ook op een dbox2 Deze vraag is idd ja, maar heb je evt. ook een recente neutrino settingslijst van een dbox2 voor mij.
mteam Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Gebruik toch gewoon pet123 en doe daarna een scan op astra hotbird. Groetjes Danny
aranco Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Geplaatst: 3 september 2008 ok, zal ik doen in ieder geval ontzettend bedankt maar weer allemaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen