Gast Geplaatst: 17 april 2002 Geplaatst: 17 april 2002 Wie kan mij verder helpen wie weet raad! Heb net v9 eringedrukt en de orginele eeprom die bij dit pakket zat inbegrepen..Maar heb geen beeld.Hoe kan dit??Heb met de oslink hem ingedrukt en met declink de eeprom...
Gast Geplaatst: 17 april 2002 Geplaatst: 17 april 2002 Ik had zoiets de eerste keer toen ik V8 flashte ... kwam er na een poos rommelen pas achter dat ik vergeten was de kaart erin te doen ... oops! Ceslaw
Gast Geplaatst: 17 april 2002 Geplaatst: 17 april 2002 kan komen door de eeprom je moet gewoon de originele eeproms erin zetten max
Gast Geplaatst: 17 april 2002 Geplaatst: 17 april 2002 ff vergeten heb je wel een kanalen lijst als je hem aanzet maar dan heb je zwart beeld??? indien dit het geval is is het zeker de eeprom die je met declink erin zet, dan gewoon origniunel erin zetten
Gast Geplaatst: 18 april 2002 Geplaatst: 18 april 2002 Ik heb opnieuw de eeprom erin gedaan met declink.Nog steeds geen beeld.In begin kon ik ook niet op m'n afst.b.menu intoetsen deze werkte gewoon niet?????Heb nu opnieuw de eeprom ingelezen die orgineel bij de v9 hoorde.En jaa hoooor eindelijk het werkt,nu alleen nog even de settings(kanalen lijst aanpassen)..Maar toch dezelfde eeprom ingeladen zeker iets mis gegaan?
Gast Geplaatst: 18 april 2002 Geplaatst: 18 april 2002 Had hetzelfde probleem. Heb een ph5816/33E en ik heb eerst ossie de firmware gewijzigd van V5 naar V9. Ontvanger deed het perfect. Pas later wou ik de eeprom ook wijzigen omdat ik niet helemaal tevreden was met de kanalenlijst en omdat er bij de V9 versie van de belg een snelklaar uitleg stond waar een kant en klare lijst bijgevoegd was. Na deze met declink erin gezet te hebben (1e poging) was er aan de lijst nog niets gewijzigd. 2e poging resulteerde in het feit dat de ontv.helemaal niets meer deed, zelfs het dislay gaf geen sjoege. Ben na een aantal pogingen op weg gegaan naar Sun en die had het in een paar minuten voor elkaar. Commentaar van Sun:Voor de ontv. met een AMD processor moet je files (V9+eeprom.bin met een kanalen lijst die je aanstaat) hebben die je uit een werkende ontv. haalt(b.v.de 6073)zodat je zeker weet dat die 2 goed met elkaar werken. Nu lees ik echter vandaag op het board bij onderwerp "flash512.bin met oslink v2.99A" dat het aanpassen van de lijst toch wel tot de mogelijkheden behoort. Wie heeft er nu gelijk????
Aanbevolen berichten