Beobuddy Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik heb vorig jaar september mijn pc nog wat opgewaardeerd met een andere videokaart. Het is een al wat oudere pc met een 3,4 Ghz, 800 Mhz FSB en 2 GB geheugen (dual channel) op een ASUS P5P800 bord. Deze machine heeft nog een AGP 8x slot en daar heb ik een ATI (meen Saphire) X1950GT met 256 MB geheugen (512 was net uitverkocht en ik heb soms geen geduld..)in geplaatst. Op deze videokaart heb ik een DVI-D naar HDMI verloop gezet en deze weer via de HDMI kabel naar een beamer (Epson TW700 1280x720) laten lopen. De upgrade was voor mij de reden om FSX te kopen en zodoende met alle instellingen op maximaal te kunnen spelen. Ik moet zeggen dat ik nog niet zoveel gevlogen heb, maar het is wel bijzonder als je op 2 meter breed projecteerd met dergelijke game. Maar wat ik wilde aangeven, het is niet de nieuwste configuratie, maar deze game loopt wel soepel erop. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
NINjak Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Het is dan ook geen verkeerde setup die je heb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen