Gast uweslankheid Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Hallo, Even een vraagje, ik heb een opstelling als volgt: 78 cm schotel 3x titanium smart twin lnb (op de bevestigingsstrip is geen ruimte voor een extra lnb) 2x maximum 4 in 1 switch echostar 5020 twin tuner Ontvangst NU: astra 1,2 en Hotbird Nu wil ik Astra 3 erbij en evt nog wat satellieten. Mij is een Moteck Rotor geadviseerd. Is nu het voordeel dat ik meer satellieten bereik, maar het nadeel dat ik niet op verschillende satellieten tegelijkertijd kan opnemen, klopt dit? Of is hier een mouw aan te passen? Kleven er nog meer voor/na delen aan een rotor? Of kan ik beter nog 1 of meerdere LNB's erbij zetten?
cheapwatcher Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik zou een feedhouder kopen waarop een extra twin lnb kan. Motor moet je niet aan beginnen, want dan zit je altijd vast aan dezelfde satellietpositie. Niet zo handig als je Ned 1 wil opnemen en tegelijk naar BBC wil kijken. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Gast uweslankheid Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Dat lijkt me ook niet handig nee, wil wel graag de ene sat kijken en de andere opnemen. Is het ook mogelijk meer dan 4 satellieten te pakken? Welke behalve astra1,2,3 en hotbird zijn interessant voor Live Voetbal, Natuurfilms en xxzenders? En welke heb je niets aan? Ik kom met mijn opstelling alleen op oost niet op west ivm dakterras opstelling...
Gast uweslankheid Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Voor de goede orde, ik wil nu dus graag een vaste opstelling, geen motor dus...
cookie monster Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Gaat het hier om een Triax 78cm ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast uweslankheid Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Nee een metalen ovale schotel van 78 cm, er staat geen merk op... Is een wavefrontier een goed alternatief? 8 satellieten moet genoeg zijn lijkt me...
cookie monster Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Klik om te vergroten: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen