Gast Shape Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Ik heb er een 12volt papst cooler in gezet (let op... duurder dan normaal, ca E 25). Het maakt deze niet zoveel uit, of er nu 5volt of 12volt doorheen gaat. Beide keren draaid hij goed. USB geeft maar 5volt af, dus hij draaid redelijk vlot en je hoort hem totaal niet. Tussen het snoer heb ik een aan/uit schakelaar gezet. Kan hem dus aanzetten wanneer het eventueel nodig is.
antonlamers Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Ik bedoel, als de box in standy staat geeft de usb dan nog 5 volt VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast Shape Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Waarom zou ik er anders een schakelaar tussen zetten, als de stroom eraf gaat in standby stand?
Digipaps Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Welke Fan kan je hiervoor het beste gebruiken? Ik heb nog een sloop PC staan met voeding... Welke is het meest geschikt? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Digipaps Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Beankt voor de fantastische antwoorden...Fan inmiddels ingebouwd en hopelijk werkt het.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen