Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aangezien ik weinig weet van laptop's en door de bomen het bos niet meer zie vanwege de vele aanbiedingen, heb ik even een vraagje. Bij die zaak die zijn naam in Blokletters schrijft is er momenteel een laptop te koop n.l. de Medion Akoya E7210, is dat wat ?? Of kan ik beter gaan voor een ander merk. Nu heb ik zelf een Medion desktop van 4 jaar en die draait nog, dus zo slecht kan dat merk ook niet zijn. Als je ff verder zoekt op google kan je de specs vinden.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Persoonlijk geloof ik niet meer dat er nog slecht spul gemaakt wordt.

Even naar de specs kijken en de prijs. Als dit een beetje in verhouding is ben je volgens mij net zo goed af met een DELL, HP, Medion of wat dan ook.

Ik heb alleen een hekel aan CPU's die niet INTEL zijn. Beetje nostalgie onzin van mij uit...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Medion verkoopt over het algemeen best goede spullen en de garantie is ook goed.

Ik heb hier een Medion Akoya E1210, wat eigenlijk gewoon een gebrandlabelde MSI Wind is.

De vraag is of de machine de specificaties heeft die je zoekt.

Het apparaat waar je het over hebt is meer een verzeulbare computer dan een echte laptop, maar dat geld eigenlijk voor alle 17" laptops.

Als desktopvervanger zijn dat leuke machines, maar mij te lomp.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:

goede garantie ? alsjeblieft zeg, als je wat aan je laptop/desktop hebt ben je je apparaat voor minstens een maand kwijt. je mag in technisch Duits uitleggen wat er aan mankeerd en je mag hem zelf opsturen.

geen wonder waarom wij zoveel Medions ter reparatie krijgen.

leuk voor low-budget doeleinden maar wil je betere after sales, ga dan voor een gerenomeerd merk.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Kijk eens naar een Toshiba die hebben ook modellen die kwa specificaties en prijs aan een medion voldoen. En daarmee haal je heel wat beters mee in huis !

Heb je geld te veel of wil je graag wat verder sparen kijk dan eens naar deze laugh

Toshiba Qosmio X300-112

Geplaatst:

Als je over Medion al klaagt over after-sales, dan zou ik Toshiba ook links laten liggen.

Dell en HP zijn dan misschien nog optie's.

Acer ook zowiezo niet doen.

Geplaatst:

Mijn vrouw en ik werken beide op HP laptops en de service was perfect wat mij betreft.

Ik had na 2 dagen mijn HDD kapot en kon gelijk een nieuwe lap ophalen.

(Ben je net klaar met installeren... :/)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rob Thonus
Als je over Medion al klaagt over after-sales, dan zou ik Toshiba ook links laten liggen.

Dell is wel de laatste die ik zou kopen. Wat er met Toshiba mis is ik weet het niet ! de meeste notebooks hebben daar standaard 2 jaar garantie sommige zelfs 3 en de aftersales is werkelijk super te noemen.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Gido

Dell is wel de laatste die ik zou kopen. Wat er met Toshiba mis is ik weet het niet ! de meeste notebooks hebben daar standaard 2 jaar garantie sommige zelfs 3 en de aftersales is werkelijk super te noemen.

En ik snap ook niet waarom je Acer links zou moeten laten liggen. De (weinige) problemen die ik heb meegemaakt in mijn omgeving zijn allemaal keurig en snel opgelost. Toshiba heeft ook prima service heb ik gemerkt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Acer is wel eens minder geweest maar is tegenwoordig weer prima.

standaard garanties worden binnen 5 werkdagen verholpen, heel netjes (incl. ophalen en brengen door UPS) en het kost je geen drol smile

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ik ben benieuwd of de topicstarter hier nog wat mee kan.

Allemaal tegenstrijdige informatie.

Over Toshiba, mijn ervaring van een paar jaar geleden is dat reparaties een drama waren omdat onderdelen gewoon niet geleverd werden.

Het zou natuurlijk kunnen dat Toshiba dat nu beter doet.

Net zoals het zou kunnen dat de kwaliteit van Acer nu misschien beter is dan het geweest is.

Geplaatst:

Jaren terug hadden ze bij een klant de zelfde ervaringen met Toshiba laptops... Ze hadden speciaal voor Toshiba gekozen (verwachte kwaliteit en services) maar na alle problemen komen (of kwamen) daar nooit meer Toshiba's binnen.

Geplaatst:

Ik heb gelukkig andere ervaringen met Toshiba, een notebook 3 weken uit de garantie gaat moeilijk doen. Uiteraard zegt Toshiba dat dit niet meer in de garantie valt ( dat zou elk merk zeggen ). Ik bel met het hoofdkantoor en leg uit dat de notebook eerder opnieuw is geinstalleerd om te kijken of de klacht dan verholpen zou zijn maar dat dit helaas niet zo was. Twee dagen later staat er een monteur op de stoep en vervangt gratis het hele moederbord.

Ik denk dat elk merk wel iets heeft of gehad heeft ? Acer heeft onder dwang van de NLCW en de Consumentenbond de reparatie tijden aangepast. Die presteerde het om rustig 7 tot 9 maanden over een reparatie te doen, dank zij de nieuwe afspraken is dit ook vele malen korter geworden.

De enige schurken die ik nog ken is Sony met zijn notebooks, die ben je gewoon 3 maanden kwijt ongeacht de "kleine" klacht.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:
Origineel bericht van: Gido
Heb je geld te veel of wil je graag wat verder sparen kijk dan eens naar deze laugh
Toshiba Qosmio X300-112

Mooi lijstje gegevens maar wat ik niet kan vinden is (niet onbelangrijk!):
- wat voor processor zit er in
- hoeveel geheugen
- hoe groot is de harde schijf

Dit lijken mij in eerste instantie belangrijkere zaken dan hetgeen allemaal in het lijstje staan
Gast Pedro Newbie
Geplaatst:
Medion verkoopt over het algemeen best goede spullen en de garantie is ook goed.
Ik heb hier een Medion Akoya E1210, wat eigenlijk gewoon een gebrandlabelde MSI Wind is.

De garantie is misschien wel goed maar probeer ze maar eens te bellen op een doorsnee dag. Ik heb zo'n anderhalve week lang geprobeerd te bellen naar het tel.nr. voor 10 eurocent per minuut. Op alle dagen was het enige wat een bandje mij kon melden dat men mij wegens extreme drukte niet te woord konden staan, dat ik het later nog maar eens moest proberen en dat de verbinding verbroken werd.

Uiteindelijk heb ik een keer 's morgens om even over zeven gebeld en toen kreeg ik een bandje dat alle medewerkers in gesprek waren, uiteindelijk na een minuut of 10 kreeg ik iemand aan de lijn.

Garantie is misschien oké maar de telefonische bereikbaarheid kl*te

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen