RobbieT Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Over service, als je bij Dell CompleteCare erbij hebt komen ze de volgende werkdag op locatie je laptop repareren. Bij ons had iemand koffie met suiker in z'n één maand oude laptop gegooid. Kost wat extra, maar dan heb je zelfs dit soort domme acties goed afgedekt, wij hebben de extra kosten er in ieder geval nu al uit. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
JohnO Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Dell is toch niet zo goed? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Ome Merde Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 dat halen en brengen dat zie je echt bijna nergens is standaard bij Acer merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 af en toe wel ja, het blijft techniek he. merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Origineel bericht van: Sjaak(k) dat halen en brengen dat zie je echt bijna nergens is standaard bij Acer merDe Dat zal dan wel nodig zijn denk ik Volgens mij had merde het over jou sjaakk gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Thomas2000 Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Origineel bericht van: Ome Merde dat halen en brengen dat zie je echt bijna nergens is standaard bij Acer merDe Hoelang doet acer erover om het te repareren? Ik zit hier met de leptop van pa en de lader is stuk, binnen de garantie. Kan em best even missen maar wil geen weken zonder zitten, dan koop ik er wel eentje uit china oid. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
winwiz Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Bij een collega was hij binnen de 2 weken terug. Moest een nieuw moederboard in... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen