sattos Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 hallo, ik heb een dat-bestand(extensie)die wil ik afspelen met windowsmedia player of met nero.hoe kan ik die omzetten? mvg
Ome Merde Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 sinds wanneer kan je .dat bestanden afspelen ? heb je hem zo gedownload ? zat er geen omschrijving bij ? merDe deze ruimte is te huur
sattos Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2008 hallo, ik heb die op dvd rom gekregen en als ik die wil afspelen,krijg ik error.Bij eigenschappen zie ik dat een DAT extensie mvg
leo1949 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Origineel bericht van: Ome Merde sinds wanneer kan je .dat bestanden afspelen ? heb je hem zo gedownload ? zat er geen omschrijving bij ? Toch is het zo dat je de DAT bestanden die op een vcd staan gewoon kan afspelen met de windows mediaplayer. Ook powerDVD speelt ze gewoon af. Deze datbestanden staan in de map mpegav Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
jacobus Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 vcd kun je converteren/ naar hd kopieren met vcdgear (freeware)
winwiz Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 je kunt ook gewoon de .dat renamen naar .mpg inwendig is het gewoon mpg1 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
wim g Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 @winwiz Vertel mij een leek op dit gebied hoe je dit dan doet bvbd. mvrgr Wim g
alejandro Geplaatst: 28 augustus 2008 Geplaatst: 28 augustus 2008 Bestand selecteren in je verkenner, F2,extensie wijzigen in .mpg of: cmd (enter) cd\map waar het bestand staat(enter) rename bestand.dat bestand.mpg (enter) Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen