meijelsat Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Hallo Ik heb RNN7 gekeken, maar er is geen beeld. Ik denk dat zender RNN7 uit de lucht of problemen? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
paardengek Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Zie www.canaldigitaal.nl Waarschijnlijk gereserveert voor ere divisie live ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
leo1949 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Nee hoor is niet gereseveerd voor de eredivisie. Die heeft zijn kanalen al. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
satcat Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Hier gewoon beeld op RNN7. Maar ik schakel gauw naar een fatsoenlijk kanaal.
Elwin Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Hier doet ie het ook gewoon met het Familiepakket? Ligt het aan je pakket misschien? Kan me trouwens niet voorstellen dat pulpzender nr.1 nu in een Familiepakket zit...
Neptunus Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Origineel bericht van: paardengek Zie www.canaldigitaal.nl Waarschijnlijk gereserveert voor ere divisie live ? Met vriendelijke groet, paardengek Er worden helemaal geen bestaande kanalen gereserveerd voor eredisie live, deden ze dan maar! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen