Elwin Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 NostalgieNet wordt per 1 september toegevoegd aan het Themapakket van CDS op 23,5°O. Dagelijks zal het uitzenden op het kanaal van Humor TV (van 03 tot 15 uur). Dat betekent dus wéér een halve zender erbij! Nou ja, elke zender is welkom natuurlijk!
Gast MP4 Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 Niet alleen een halve zender, maar voor velen zal die ook nog eens op de harde schijf moeten wegens slaap en werk.. Maar dank voor je nieuws. Ik ben nogal nostalgisch de laatste tijd dus komt mooi uit.
digitaal kijker Geplaatst: 26 augustus 2008 Geplaatst: 26 augustus 2008 waneer een zender maar de helft van de dag uitzend (humortv) sinds een paar maand al,dan is het niet erg dat er in de tijd dat ze toch maar reclame voor hun progamma's herhalen een andere zender in de plaats doorgeven, men betaald er ook genoeg voor hé. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
patyv Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 helemaal mee eens, er is vast nog wel ergens wat transponderruimte, waar ze wat zenders op kunnen gooien. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
spijk Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 alleen jammer dat de etalagekanaal nu ook sterk ingekort word. LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.
Elwin Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2008 Origineel bericht van: spijk alleen jammer dat de etalagekanaal nu ook sterk ingekort word. Ja, en da's dus ook een 'halve' zender geworden. Jammer, maar het zal ook wel niet anders gaan i.v.m. bandbreedte.
Gast 1664 Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Als ze nou in plaats van twee etalagekanalen één écht kanaal zouden toevoegen, dan krijg je tenminste nog wat. Ned4 en het etalagekanaal zijn m.i. grote bullshit. Als er dan eindelijk iets naar de smaak van de kijker is, dan is het na een maand weer weg. Gevolg: niemand kijkt. Daarnaast is ook de techniek waardeloos, je mag (duur betaald) naar vierkante uitvoeringen kijken van beelden die (gratis) op de publieke netten te zien waren in breedbeeld. Ik kan me echt niet voorstellen dat dit pakket kijkers trekt.
Elwin Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik ben ook wel is benieuwd hoeveel abonnees het Themapakket van CDS heeft. Ik heb er in ieder geval geen abonnement op. Het Familiepakket op zich is al duur genoeg, maar bevat wel leuke zenders (één, Ketnet/Canvas, Boomerang etc.)
Gast Allure Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Toen NostalgieNet op het Etalagekanaal te zien was, vond ik het best een aardige zender. Vooral die moraliserende voorlichtingsfilmpjes van de overheid met opgeheven jaren '50-vingertje waren onbedoeld erg hilarisch. Wel jammer van de ongelukkige uitzendtijden, maar ik vind het wel een welkome aanvulling.
TokeMUp Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Uit TV Vlaanderen nieuws brief: NostalgieNet nieuw in het Themapakket Na heel wat positieve reacties van onze abonnees toen we NostalgieNet in maart uitzonden op ons Etalagekanaal, voegen we deze zender nu gratis toe aan het Themapakket. NostalgieNet verzamelt de mooiste fragmenten uit de televisiegeschiedenis en voert u zo weer terug doorheen de hele vorige eeuw, van het zwart-wit van oude prentkaarten tot de felgekleurde eighties. NostalgieNet wordt toegevoegd op preselectie 28 van onze zenderlijst. Om deze zender te kunnen ontvangen, dient uw klant enkel even de zenderlijst opnieuw in te laden. (Let op, voor de ontvangst van het Themapakket heeft hij een DuoLNB nodig.) NostalgieNet zendt alle dagen uit van 6 tot 15 uur. mvg
PetrosCrete Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 En ik al aan het denken dat CDS altijd al nostalgisch was
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen